اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین:

کاراته‌کای قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از حضور علیرضا رحمانی کاراته‌کای شایسته این استان در اردوی تیم ملی کاراته کشورمان خبر داد.

کاراته‌کای قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با نظر کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان، رحمانی به همراه چهل و پنج کاراته‌کای دیگر در مرحله سوم اردوی زیر 23 سال کشورمان حضور پیدا کرده است.

وی افزود: این اردو از امروز تا یازدهم آبان ماه برگزار می‌شود.

داوری با بیان اینکه رحمانی در دو اردوی قبلی تیم ملی کاراته کشورمان نیز حضور داشته است، یادآور شد: طبق اعلام کادر فنی در پایان مرحله سوم و با برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی تعدادی از کاراته‌کاها از جمع اردونشینان خط خواهند خورد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین عنوان کرد: این کاراته‌کای ارزنده استان از آمادگی بالایی در تمرینات برخوردار است و امیدوار هستیم با پشتکار و جنگندگی خود در تمرینات بتواند در مراحل بعدی اردوهای تیم ملی حضوری مستمر داشته باشد.

وی اشاره‌ای نیز به برگزاری رقابت‌های کاراته نونهالان استان به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی داشت و گفت: این مسابقات با حضور بیش از 150 کاراته‌کا از 15 تیم در سالن پیریوسفیان برگزار شد که در پایان تیم‌های قائم بیدستان، وانکان قزوین و وحدت پیریوسفیان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

داوری با بیان اینکه هدف‌گذاری هیئت کاراته استان قزوین در این سال‌ها بیشتر بر روی سنین پایه متمرکز شده است، یادآور شد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با برگزاری منظم لیگ‌های نونهالان و نوجوانان استان توانسته‌ایم استعدادها و توانایی‌های آنان را شناسایی کنیم تا در آینده‌ای نزدیک حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول