اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

شوش میزبان مسابقات کاراته بانوان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شوش گفت: مسابقات کاراته بانوان با شرکت تیم‌هایی از شهرستان‌های مختلف استان و در تمام رده‌های سنی روز جمعه 5 آبان ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

شوش میزبان مسابقات کاراته بانوان است

عبدالعظیم آل کثیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: قرار بود مسابقات کاراته بانوان هفته گذشته در این شهرستان برگزار شود که با درخواست هیئت ورزش استان به جمعه موکول شد.

وی درباره دلیل تاخیر در مسابقات کاراته بانوان گفت: در مسابقات کاراته شهرستان شوش قرار بود تنها تیم‌های شمال استان از جمله شوش، دزفول، اندیمشک و شوش‌تر شرکت کنند که به درخواست هیئت ورزش استان تیم‌هایی از شهرستان‌های ایذه، سوسنگرد، مسجد سلیمان و اهواز نیز به جمع تیم‌های پیشین می‌پیوندند.

این مقام مسئول افزود: مسابقات کاراته بانوان در تمام سبک‌های شیتوریو و شوتوکان و در سالن موعود اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار می‌شود.

آل کثیر یادآور شد: مهرگان باغبان‌زاده، نگار شیرالی، افسانه اورک و توران نوروزی داوران به عنوان کمک داور و زهره جابر خلفی و زهرا جمشیدی نیز داوران وسط این رقابت‌ها هستند.

وی همچنین افزود: تا کنون بیش از 50 نفر نام خود را برای شرکت در این مسابقات ثبت کرده‌اند و مسابقات در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شوند.

به گزارش فارس، مسابقات کاراته بانوان قرار بود با شرکت شهرستان‌های شمالی استان و هفته گذشته در شهرستان شوش برگزار شود که به دلیل مسابقات میزبانی شهرستان شوش در مسابقات المپیاد و شرکت تیم‌های شهرستان‌های درگیر در این مسابقات به جمعه هفته جاری موکول شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول