اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قزوین:

کاراته قزوین عنوان چهارمی المپیاد دانشگاه آزاد کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قزوین گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد در جریان رقابت‌های پنجمین المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد کشور در رشته ورزشی کاراته عنوان چهارمی را کسب کردند.

کاراته قزوین عنوان چهارمی المپیاد دانشگاه آزاد کشور را کسب کرد

محمدصادق بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه تیم کاراته استان قزوین به نمایندگی از منطقه 12 در این مسابقات حضور پیدا کرد، یادآور شد: کاراته‌کاهای دانشجوی استان قزوین در این مسابقات موفق شدند یک عنوان قهرمانی و یک مقام سومی را به دست آورند.

وی عنوان کرد: سیدمهدی موسوی‌پور در وزن 84+ موفق شد با شکست رقیبان خود عنوان قهرمانی را کسب کند و عرفان قربانی دیگر کاراته‌کای تیم استان در وزن 67- کیلوگرم به مقام سومی بسنده کرد.

بابایی تصریح کرد: در این مسابقات تیم تهران با دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، کرمانشاه با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم مرکزی با یک مدال طلا و دو مدال برنز عنوان سومی بخش تیمی را کسب کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین عنوان کرد: این مسابقات با حضور 117 کاراته‌کا از 18 منطقه کشور در شش وزن کومیته و کاتای انفرادی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حمیدرضا داوری به عنوان سرمربی کار هدایت دانشجویان دانشگاه آزاد را بر عهده دارد، افزود: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد به گونه‌ای که کاراته‌کاهای عنوان‌دار کشورمان که سابقه قهرمانی رقابت‌های آسیایی و جهانی را در کارنامه دارند، در این مسابقات حضور داشتند.

بابایی با اشاره به حضور کاراته‌کاهای تیم استان در اردوهای تیم ملی گفت: خوشبختانه بهمن عسگری با درخشش در اردوی تیم ملی توانست جواز حضور در مسابقات جهانی فرانسه را که آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، کسب کند.

وی با بیان اینکه حضور عسگری در مسابقات قهرمانی جهان یک افتخار بزرگ برای ورزش کاراته استان به شمار می‌رود، عنوان کرد: امیدوار هستیم این ملی‌پوش شایسته قزوینی با درخشش در این مسابقات یک مدال با ارزش دیگر به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین عملکرد کاراته‌کاهای استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته، ورزشکاران این رشته ورزشی در استان عملکرد خوب و درخشانی از خود به نمایش گذاشته‌اند که انتظار می‌رود این امر با قهرمانی‌های متوالی برای کاراته‌کاهای استان همراه شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول