اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته داوران فدراسیون کاراته:

کاراته از سال 2020 آزمایشی وارد المپیک می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت: بزرگ‌ترین مشکل این رشته رزمی المپیکی نبودن آن است که از سال 2020 به‌ صورت آزمایشی وارد این دوره از مسابقات مهم جهان ورزش می‌شود.

کاراته از سال 2020 آزمایشی وارد المپیک می‌شود

سیروس یزدانی عضو کمیته داوران فدراسیون کاراته و همچنین داور ممتاز جهانی و بین‌المللی در حاشیه برگزای چهل و هشتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور (کان ذن‌ریو) در تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به قدمت سبک و عنوان اینکه اساتید بزرگ این سبک از اولین‌های ورزش رزمی کاراته کشور و پیشگامان آن در کشورند، گفت: ما در بیشتر استان‌ها دارای نماینده سبک هستیم.

نماینده فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی افزود: همچنین وضعیت بسیار خوبی در مدال‌آوری طی سال‌های فعالیت این سبک در کشور در عرصه‌‌های بین‌المللی و جهانی داریم و در حال حاضر نیز بهمن عسگری از قزوین در سبک کان‌ذن‌ریو عضو تیم ملی است و از نظر ارتقای سطح کیفی و علمی نیز مربیان ما بسیار تلاش می‌کنند و در تمام کارگاه‌های آموزشی و داوری و مربی‌گری حضور مستمر دارند و بهترین‌های روز را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

یزدانی تاکید کرد: کاراته ایران از بهترین ورزش‌های انفرادی کشور است و سال‌ها است برای کشور مدال‌‌آوری می‌کند اما بزرگ‌ترین مشکل این رشته رزمی المپیکی نبودن آن است که از سال 2020 به ‌صورت آزمایشی وارد این دوره از مسابقات مهم جهان ورزش می‌شود.

داور ممتاز جهانی و بین‌المللی در ادامه گفت: یکی دیگر از معضلات و مشکلات ورزش کاراته و شاید بیشتر رشته‌های ورزشی عدم ثبات در مدیریت و کوتاه بودن عمر آن است و به همین دلیل برنامه‌محوری فدارسیون را نقض و آن را به سمت سلیقه‌ای محور سوق می‌دهد که امیدواریم این مسئله دیگر اتفاق نیافتد و به ریاست جدید فدراسیون که توانمند نیز هستند این فرصت داده شود تا برنامه‌های خود را به نحوی که شایسته است به اجرا گذارد.

به گزارش فارس، چهل و هشتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک کان ذن ریو از دیروز با حضور بیش از 15 تیم مطرح از تهران، مازندران، گیلان، گلستان، قزوین، البرز، اصفهان، یزد و دو تیم از اسلامشهر و چند تیم دیگر در غرب مازندران سالن امام رضا تنکابن به مدت دو روز در رده سنی نوجوانان بزرگسال برگزار می‌شود که طی آن بیش از حدود 400 کاراته کای سبک کان‌ذن‌ریو به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول