اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گتوند:

دشمنان بدانند ملت ایران یاد شهدا را فراموش نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گتوند گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه یاد و خاطره شهدای خود را فراموش نمی‌کنند.

دشمنان بدانند ملت ایران یاد شهدا را فراموش نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین علوی‌اصل صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان این شهرستان، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد ما از شهدا دست برداریم و آن‌ها را فراموش کنیم ولی این آرزو را باید به گور ببرد.

وی افزود: ملت ایران هیچ‌گاه فرزندان شهید خود را فراموش نمی‌کند و این مسئله توهمی است که در آمریکا و استکبار جهانی وجود دارد که شاید این امر محقق شود.

علوی‌اصل با اشاره به آتش بس برقرار شده در سوریه تاکید کرد: دو طرف به آتش‌بس اعلام شده پایبند باشند و به این دلیل در راستای استقرار آرامش در این کشور تلاش کنند تا مردم سوریه از وحشت رهایی یابند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شرایط بین‌المللی بسیار پیچیده است، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا صف مقاومت ایران اسلامی را بشکند و در این باره از هر حربه‌ای استفاده می‌کند ولی باید بداند که تحریم‌های اعمال شده علیه ایران نمی‌تواند ایران را شکست دهد و سخنان مقام معظم رهبری در این باره که فرمودند «این دشمنان بسیار کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند ایران را شکست دهند» بسیار در شرایط کنونی کارساز است.

 

*سنت قربانی را احیا کنیم

وی در خطبه‌های نخست نماز عیدقربان تأکید کرد: در روز عید قربان حضرت ابراهیم خلیل‌الله به دستور خدای متعال اقدام به قربانی کرد و ما نیز طبق این سنت حسنه قربانی می‌کنیم.

علوی‌اصل تأکید کرد: قربانی کردن نفس در مقابل خداوند و جدال با هواهای نفسانی بهترین اقدامی است که می‌تواند در روز عید قربان برای هر بنده‌ای محقق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان گتوند از نظر تعداد شرکت‌کننده در نماز جمعه به نسبت جمعیت شهرستان رتبه نخست را در استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول