اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس بسیج مستضعفین و وزیر آموزش و پرورش

مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهدای دانش‌آموزان بروجنی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهدای حادثه دهدز ـ لردگان در شهرهای بروجن، سفیددشت و فراندونبه با حضور سردار نقدی و حمیدرضا حاجی‌بابایی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهدای دانش‌آموزان بروجنی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهدای حادثه دهدز ـ لردگان در شهرهای بروجن، سفیددشت و فراندونبه با حضور سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین و حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار نقدی و وزیر آموزش و پرورش برای رساندن پیام تسلیت مقام معظم رهبری به خانواده شهدا و مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم حضور یافتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام رضا غلامیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجن گفت: مردم شهیدپرور سفیددشت خواهان دیدار با مقام معظم رهبری هستند و این دیدار تسکین‌دهنده درد این عزیزان است که امیدوارم این دیدار امکان‌پذیر شود.

وی افزود: راه شهدا راه قرآن و ائمه اطهار است و شهدای پرپر شده حادثه دهدز ـ لردگان راه شهادت و ایثار را به تمام دنیا شناساندند و این افتخاری بس بزرگ است.

رئیس اداره اوقاف بروجن افزود: مردم خوب و فهیم و نوعدوست سفیددشت خواهان ابلاغ سلام آنان به حضرت امام خامنه‌ای شدند و گفتند مردم سفیددشت جان و مال خود را برای نظام می‌دهند.

شایان ذکر است، 26 تن از دانش‌آموزان شهرستان بروجن در حادثه تصادف دهدز به لردگان در راه بازگشت از اردوی راهیان نور بر اثر حادثه تصادف به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول