اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایتخت مقاومت ایران

دزفولی‌ها دعای عرفه را بر مزار شهدا زمزمه می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی مرکز فرهنگی شهدای گمنام دزفول از برگزاری مراسم روحبخش دعای عرفه امام حسین‌(ع) در جوار تربت پاک شهدای گمنام خبر داد.

دزفولی‌ها دعای عرفه را بر مزار شهدا زمزمه می‌کنند

سید رضا قاضی دزفولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مراسم دعای عرفه همنوا با حاجیان بیت‌الله حرام در کنار تربت پاک شهدای گمنام شهرستان برگزار می‌شود و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به برگزارکنندگان این مراسم روحبخش افزود: این مراسم قرار است به همت هیئت عاشقان ثارالله دزفول برگزار شود و همه ساله نیز این مراسم با استقبال گسترده مردم همراه است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این مراسم معنوی با مداحی حاج محسن شریفی و حاج غلامعلی رسالتی همراه خواهد بود و هماهنگی‌های لازم نیز با این مداحان انجام شده است.

قاضی دزفولی خاطر نشان کرد: این مراسم عصر فردا راس ساعت 14 در محل تربت پاک شهدای گمنام شهرستان دزفول واقع در منطقه رودبند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، همه ساله این مراسم در این منطقه برگزار می‌شود و حضور گسترده مردم در این دعای پر فیض عرفه تاریخی و به یاد ماندنی است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول