اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای دماوند:

فضای امن امروز محصول رشادت‏های شهداست

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند گفت: بدون تردید، فضای امن امروز در ایران اسلامی محصول رشادت‏های شهدای انقلاب است.

فضای امن امروز محصول رشادت‏های شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏‌فرزاد ظهر امروز به همراه بخشدار رودهن، فرمانده سپاه رودهن، مشاور امور ایثارگران فرمانداری دماوند، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای وسکاره با حضور در این روستا، با خانواده دو شهید روستا دیدار و از چند پروژه عمرانی این روستا بازدید کرد.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند در دیدار با خانواده شهدای روستای وسکاره و در منازل شهیدان میثمی و برکتی، حضور در خانه شهدا را افتخاری بزرگ دانست.

وی گفت: این افتخار بزرگی است که ما در جایی حاضر می‏شویم که روزی شهدا در آن متولد شدند، رشد یافتند و تربیت شدند و خود را برای مبارزه و دفاع از اسلام آماده ساختند.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: شهدا خون مطهر خود را تقدیم کردند تا اسلام و انقلاب پایدار و استوار بماند و امروز ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید از این میراث بزرگ پاسداری کنیم.

قاسمی‌‏فرزاد اقتدار، عظمت و سرافرازی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا را به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگران عنوان کرد.

وی بیان داشت: اگر آن رشادت‏ها و جان‏فشانی‏ها نبود، فضای امنی که امروز باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی شده است، وجود نداشت؛ پس ما اقتدار و عزت امروزمان را مدیون شهدا هستیم.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند در دیدار با خانواده شهید برکتی که از جانبازان شهید است، خانواده شهدا را سرمایه انقلاب عنوان کرد.

قاسمی‏فرزاد افزود: این شهید والامقام اجرش مضاعف است، چون سختی‏های جانبازی را متحمل شده و در نهایت به یاران شهیدش پیوسته است.

وی همچنین در روستای وسکاره از توابع بخش رودهن از چند پروژه اجرا شده و در حال ساخت این روستا، همچون زمین فوتبال و مخزن آب آشامیدنی روستا بازدید و برای تسریع در مراحل تکمیل آن دستوراتی صادر کرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول