اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

مسئولان به وضعیت خانواده شهدا رسیدگی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: مسئولان موظف هستند به وضعیت خانواده شهدا رسیدگی کنند و نباید در این راستا کم‌کاری کنند.

مسئولان به وضعیت خانواده شهدا رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی در دیدار با فرزندان شهدای شهرستان جم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش اظهار داشت: شهداء مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه‌دهنده راه آنان در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی در سایه خون شهدا است افزود: خانواده شهدا بزرگترین افتخار را کسب کرده و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است.

فرماندار جم با اشاره به اهمیت شهادت در دین مبین اسلام ادامه داد: شهید نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار است و از این رو می‌توان گفت شهدا به حق زنده‌اند.

عبداللهی عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون فداکاری‌های شهدا دانست و گفت: عظمت و سربلندی امروز ایران اسلامی ناشی از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.

وی رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا را وظیفه مسئولین دانست و افزود: سرکشی از خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه اصلی تمام مسئولین است.

امام جمعه شهرستان جم نیز اذعان داشت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: توجه به خانواده شهدا و رفع مشکلات آنها باید در دستور کار مسئولان استان باشد تا این عزیزان هیچ‌گونه دغدغه‌ای در زمینه امور خود نداشته باشند.

وی تاکید کرد: تلاش برای ادامه راه این عزیزان و حفظ انقلاب اسلامی وظیفه تک‌تک مسلمانان است و همه ما باید در این راستا عمل کنیم.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: ایثار و فداکاری شهدا و عزیزانی که بدون هیچ منتی جان خود را تقدیم انقلاب کردند این انقلاب را بیمه کرده است.

در این مراسم به 12 نفر از فرزندان محترم خانواده شهدای شهرستان جم هدیه و دیپلم افتخار از طرف آموزش و پرورش اهدا شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول