اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه سید‌الشهدا:

شهدای دانش‌آموز کوچک‌های خالق کارهای بزرگ هستند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدای دانش‌آموز گفت: شهدای دانش‌‌آموز نوجوانانی بودند که با حضور حماسی خود کارهای بزرگ را خلق کرده‌اند.

شهدای دانش‌آموز کوچک‌های خالق کارهای بزرگ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامرضا بوربورثانی چهارشنبه شب در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول هفته بسیج دانش‌آموزی ویژه برنامه‌هایی طراحی شد تا بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌ها، تلاش‌ها و مجاهدت‌های غیورمردان دفاع مقدس را به تصویر بکشیم.

جانشین سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود، گفت: نواخته شدن زنگ مدارس به عنوان زنگ شجاعت، تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام و شهدا و مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم صبحگاه، آذین‌بندی و فضاسازی مدارس با حال و هوای هشت سال دفاع مقدس، حضور دانش‌آموزان با لباس مصوب بسیج در سر کلاس‌های درس، مسابقات علمی، اردوهای یک‌روزه، روزنامه‌دیواری، مسابقات و محافل انس با قرآن از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

* اعزام 62 هزار دانش‌‌آموز استان تهران به سرزمین‌های نور

بوربورثانی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی گفت: اعزام دانش‌آموزان به سرزمین‌های نور از دو سال پیش آغاز شده است و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 62 هزار دانش‌‌آموز استان تهران در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

جانشین سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در قالب کاروان‌های 400 نفره به مناطق جنگی اعزام می‌شوند و در این کاروان‌ها دانش‌آموزان با 10 اتوبوس به مدت سه روز در مناطق جنگی حضور دارند.

وی در ادامه تأکید کرد: تاکنون 12 کاروان در قالب درس‌های آمادگی دفاعی به سرزمین‌های نور اعزام شدند و با تعاملی که بین سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران با آموزش و پرورش وجود دارد تا پایان بهمن ‌ماه سهمیه معین شده برای این سپاه به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

جانشین سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران در پایان تحکیم ارتباط نسل جدید با نسل‌های گذشته را از اهداف راهیان نور دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در معرض تهاجم فرهنگی قرار داریم راهیان نور بهترین مقوله‌ای است که می‌توان با استفاده از این فرصت با توسعه‌های دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول