اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیروزی نمایندگان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم‌های سایپا شمال و نساجی مقابل حریفان خود به پیروزی ارزشمندی دست یافتند.

پیروزی نمایندگان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور

به گزارش فارس از شهرستان ساری، هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برای دو نماینده مازندران خوش یمن بود و هر دو نماینده استان موفق شدند با برتری مقابل حریفان به سه امتیاز با ارزش دست یابند.

تیم سایپا شمال که در ورزشگاه شهدای ساری میزبان صنعت مس رفسنجان بود در نهایت با تنها گل هادی ریاحی موفق شد مهمان خود را یک بر صفر با شکست بدرقه کند.

این نتیجه در حالی برای سایپا شمال به دست آمد که این تیم در شش بازی گذشته خود فقط دو پیروزی و چهار شکست در کارنامه خود داشت و با شش امتیاز در رده 14 جدول 14 تیمی در انتهای جدول جای داشت.

تیم سایپا شمال پس از تغییر کادر فنی در کنار حفظ چند بازیکن فصل گذشته در این فصل نادر دست‌نشان سرمربی تیم بازیکنان جوانی را نیز جذب تیم خود کرده است.

نساجی که در بازی‌های گذشته نسبت به سایپا شمال بهتر کارکرده بود از شش بازی گذشته خود 10 امتیاز کسب کرده بود و از تیم‌های بالای جدول به حساب می‌رفت.

نساجی مازندران دیگر نماینده استان نیز موفق شد در ورزشگاه امام خمینی اراک در برابر میزبان خود شهرداری اراک دو بر یک پیروز شود و به سه امتیاز با ارزش این بازی دست یابد.

در این بازی محمد عباس‌زاده هر دو گل نساجی مازندران را وارد دروازه شهرداری اراک کرد تا تعداد گل‌های خود در تیم نساجی به عدد پنج برساند.

از بدشانسی‌‌های دو تیم نساجی و سایپا به عنوان دو نماینده فوتبال مازندران از شهرستان قائمشهر این است که به علت بازسازی و مرمت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازی این دو در دیدارهای خانگی در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود که به خاطر بعد مسافت استقبال کمتری از سوی تماشاگران و هواداران برای تماشای بازی این دو تیم می‌شود.

به گزارش فارس، تیم نساجی هم اکنون با 13 امتیاز و سایپا شمال با 9 امتیاز در بین 14 تیم به ترتیب در گروه‌های خود چهارم و هفتم هستند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول