اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد:

دشمن درصدد جداسازی نسل جوان با آرمان‌های رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش محمودآباد گفت: امروز دشمن با تمام قوا وارد میدان شده تا نسل جوان ما را از آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری دور سازد.

دشمن درصدد جداسازی نسل جوان با آرمان‌های رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، گفتمان دینی با موضوع اخلاق کاربردی و اجتماعی با همت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان صبح امروز در آموزشگاه نمونه دولتی معرفت این شهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در این گفتمان بیان داشت:  اهمیت علم و علم‌آموزی از دیدگاه اسلام به قدری واضح است که نیازی به توضیح ندارد زیرا نخستین آیاتی که بر پیامبر اکرم (ص) نازل شد، بهترین دلیل بر جایگاه ویژه تعلیم و تعلم در اسلام است.

نعمت‌الله فلاح افزود: نخستین مسئله‌ای که یک دانش‌آموز باید به طور جدی به آن توجه کند، مسئله نیت و انگیزه تحصیل است چون بر اساس نظام اخلاقی اسلام، نیت و انگیزه، بیش از خودِ عمل اهمیت دارد.

وی اذعان داشت : به این دلیل است که پیامبر اکرم(ص) فرمودند «نیت مومن بهتر از عمل اوست» و از این رو باید نیت خود از کارها را بدانیم و در راه محقق شدن آن تلاش کنیم.

فلاح تصریح کرد: امروز دشمن با تمام قوا وارد میدان شد تا نسل جوان ما را از آرمان‌های امام راحل و شهدا دور سازد و ابزار این جنگ نرم، ماهواره، موبایل، اینترنت و اخبار دروغین است.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد خاطرنشان کرد: تمام دستاوردهای علمی دنیای غرب برگرفته از دین مبین اسلام است.

فلاح ادامه داد: دین اسلام ما بیش از یک هزار و 400 سال قبل اشاره داشت که علم و دانش را با نوشتن به زنجیر بکشید و یا پیامبر ما با اخلاق حسنه‌ای که داشت توانست دین اسلام را گسترش دهد و باید رفتار پیامبر و ائمه اطهار را چراغ راه خود بدانیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول