اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

منویات مقام معظم رهبری علاج مشکلات جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت با اشاره به سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی گفت: منویات و مطالبات مقام معظم رهبری علاج مشکلات جامعه است.

منویات مقام معظم رهبری علاج مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جلسه اضطراری شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت به دستور رئیس شورا تشکیل شد.

حجت‌الاسلام حسین لزومی در ارتباط با تشکیل اضطراری جلسه اظهار داشت: این جلسه در راستای منویات مقام معظم رهبری در سفر اخیر ایشان به خراسان شمالی در زمینه سبک زندگی و دغدغه‌های ایشان در این باب تشکیل شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی به طرح کلیاتی از مطالبات مقام معظم رهبری از اصحاب اندیشه و قلم پرداخت و شورای فرهنگ عمومی را اولین تشکل دولتی و فرهنگی موظف و مکلف در علاج آسیب‌های نرم‌افزاری تمدن ریشه‌دار جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

امام جمعه پاکدشت در ادامه تسریع در جمع‌بندی و ارائه طرح‌ها و ایده‌های سازنده در این طرح را از اعضای شورا و اتاق فکر خواستار شد.

وی در پایان سخنانش تفکیک سئوالات مقام معظم رهبری و ارائه به سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و چاپ آن به صورت کتابچه، تدوین پروژه تحقیقاتی توسط کارشناسان اهل فن و اساتید دانشگاه در زمینه سبک زندگی، ارتقای محتوای آموزشی از مدارس و پر کردن فاصله آموزش و ارتقای فرهنگی و تعلیم و تربیت و تبیین فرهنگ شیوه صحیح زندگی برای خانواده‌ها را در دستور کار شورا قرار داد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول