اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی در دیدار با آیت الله نوری همدانی:

دشمن سعی در جدایی مردم از رهبری دارد

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: دشمن با القائات و وارد آوردن فشار قصد دارد تا تحریم‌ها را به سیاست‌های کلان کشور مرتبط دانسته و مردم را از رهبری جدا کند.

دشمن سعی در جدایی مردم از رهبری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: این جمعیت چهار سال است تلاش خود را معطوف به پیگیری آرمان‌های انقلاب و عینیت بخشیدن به آنها کرده است.

وی ادامه داد: در مجموعه خود تلاش می‌کنیم به دیدار مراجع و علما رفته و از رهنمودهای آنان در راستای انجام فعالیت‌ها و اهداف خود بهره‌مند شویم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان کرد: شرایط امروز کشور ویژه است و در هر برهه‌ای خطرات و ویژگی‌هایی به عنوان موانع مختلف فراروی انقلاب قرار می‌گیرد اما با ظرفیتی که در جریان انقلابی وجود دارد و با رهنمودهای رهبری و مراجع به ویژه در فتنه 88، این خطرات پشت سر گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط اخیر هم برای عبور از موانع کنونی انقلاب اسلامی خود را محتاج نظرات و رهنمودهای حضرتعالی می‌بینیم.

زاکانی بیان داشت: دشمنان سعی می‌کنند با شرایط اقتصادی و تحمیل فشارها مانع پیشرفت کشور شده و با تزریقاتی که انجام می‌دهند مردم را به ستوه آورده و از نظام جدا کنند.

وی ادامه داد: آنها سعی دارند این اشکالات را مربوط به تحریم و سیاست‌های خارجی و هسته‌ای نظام نشان داده و با القائاتی که انجام می‌دهند مسبب آن را سیاست‌های کلان نظام عنوان کرده و در نهایت مردم را از رهبری جدا کنند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از نظرات بزرگان در راستای گسترش وسیع کارها و فهم درست تکلیف و انجام آن گام برداریم.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول