اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم:

بانوان طلبه در تحقق مطالبات رهبری پیشرو باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: بانوان طلبه باید در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری که در جریان سفر به قم مطرح شد، پیشرو باشند.

بانوان طلبه در تحقق مطالبات رهبری پیشرو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم معصومه ظهیری عصر امروز در همایش «طلاب خواهر، حوزه و انقلاب اسلامی» که در اداره ‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم اظهار کرد: سفر پر خیر و برکت ایشان منشأ بسیاری از حرکت‌های بزرگ در استان قم شد.

وی با اشاره به پیام‌هایی که این سفر برای اقشار گوناگون داشت ادامه داد: دستاوردهای این سفر در عرصه‌های مختلف قابل تحلیل و بررسی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: در عرصه عمرانی و اجرایی مسئولان استان قم تلاش خوبی برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب در جریان این سفر داشته‌اند و اکنون پس از دو سال کارنامه درخشانی را ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به تصویب بیش از 320 پروژه در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم خاطرنشان کرد: به گفته مسئولان استانی 95 درصد این پروژه‌ها در دست اجرا بوده و یا به اتمام رسیده است.

ظهیری افزود: حوزه‌های علمیه نیز باید برآوردی از مطالبات رهبر انقلاب در جریان این سفر داشته و کارنامه‌ای برای حرکت خود در این مسیر تهیه کنند.

وی مطالبات رهبر انقلاب از حوزه‌های علمیه را نیاز اساسی این نهاد خواند و ابراز داشت: طلاب باید در تحقق این مطالبات همت کنند.

عضو هیئت علمی جامعة الزهرا ادامه داد: طلاب باید برای خود روزشماری در عرصه پرداختن به این مطالبات تهیه کرده و هر روز برای این موضوع تلاش کنند.

وی حوزه‌های علمیه خواهران را یکی از مهم‌ترین نهادهایی دانست که باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

ظهیری با بیان اینکه بانوان طلبه می‌توانند و باید در این عرصه نقش پر رنگی ایفا کنند، گفت: خودسازی، دشمن‌شناسی، بصیرت و ساماندهی مسائل مرتبط با خانواده از مهم‌ترین مطالبات رهبری از حوزه علمیه خواهران است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول