اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قرچک مطرح کرد

شورای دانش‌آموزی فرصتی مغتنم برای شکوفایی استعدادها

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش قرچک گفت: شوراهای دانش‌آموزی فرصت مناسبی برای حضور فعال و بانشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی است.

شورای دانش‌آموزی فرصتی مغتنم برای شکوفایی استعدادها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هوشنگ کولیوند ظهر امروز در مراسم انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس قرچک اظهار داشت: دانش‌آموزان باید سعی کنند تا با همت والای خود به مقام‌های کشوری بسیاری دست پیدا کنند و بتوانند توانایی‌ و هوش سرشار مردم ایران اسلامی را به تمام دنیا نشان دهند.  

رئیس آموزش و پرورش قرچک با اشاره به اهداف و شرح وظایف شوراهای دانش‌آموزی از آنان خواست تا با مشارکت در فعالیت‌های آموزشی و اجتماعی مدرسه، خودشان را برای اداره کشور در آینده بیشتر آماده کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: شوراهای دانش‌آموزی فرصت مناسبی برای حضور فعال و بانشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی است.

کولیوند با اشاره به نقش امور فرهنگی و پرورشی در تربیت دانش‌آموزان عنوان کرد: زمینه‌ساز شکوفایی توانمندی‌های بالقوه دانش‌آموزان انجام امور پرورشی و فعالیت‌های فرهنگی است.

این گزارش حاکی است، همزمان با سراسر کشور انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در هنرستان فاطمیه شهر قرچک، با حضور امام جمعه، مسئولان اداره آموزش و پرورش، کارشناسان اداره کل و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول