اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

4 هزار دانش‌آموز دختر خراسان جنوبی به راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امسال 4 هزار دانش‌آموز دختر خراسان جنوبی به راهیان نور اعزام می‌شوند.

4 هزار دانش‌آموز دختر خراسان جنوبی به راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی قاسمی ظهر امروز در نشست خبری در ارتباط با اعزام دانش‌آموزان دختر خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اظهار کرد: راهیان نور از سال 73 آغاز شده که تاکنون برکات زیادی در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت و ایثار داشته است.

وی از اعزام تعداد 4 هزار دانش‌آموز دختر خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوبی خبر داد و افزود: تعداد 400 خواهر فرهنگی به عنوان مربی و مدیر و 400 نفر از خادمان همراه کاروان دانش‌آموزی دختر استان اعزام می‌شوند.

* اعزام دانش‌آموزان دختر خراسان جنوبی به راهیان نور با 112 دستگاه اتوبوس

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه این تعداد دانش‌آموز با 112 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند، تصریح کرد: سازماندهی دانش‌آموزان دختر در قالب 10 کاروان بوده که از شهرستان بیرجند سه کاروان، شهرستان قاینات دو کاروان و مابقی شهرستان‌ها هر کدام یک کاروان اعزام می‌شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه راهیان نور دانش‌آموزی از مدرسه تا مدرسه نام گرفته است، یادآور شد: نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر خراسان جنوبی هفت آبان‌ماه جاری از بیرجند آغاز می‌شود و سایر اعزام‌های دانش‌آموزی در آبان‌ماه و آذرماه امسال انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های متعددی در راستای اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب صورت گرفته است، گفت: کمیته حمل و نقل، بهداشت و درمان، فرهنگی و روابط‌عمومی برای اطلاع‌رسانی اخبار از کمیته‌های تشکیل شده برای اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور است.

* کاروان راهیان نور دانش‌آموزی پنج روز در مناطق عملیاتی جنوب هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: مدت هر دوره برای دانش‌آموزان پنج روز است که سه روز در مناطق عملیاتی و دو روز در زیارتگاه‌ها و مناطق دیدنی خوزستان هستند.

قاسمی اظهار کرد: دانش‌آموزان دختر اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب از مکان‌های اروند‌کنار، آبادان، خرمشهر، شلمچه، دهلاویه و شهدای هویزه بازدید می‌کنند.

وی اعتبارات راهیان نور را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: با توافقی که بین بسیج سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شده است حدود 50 درصد از اعتبار توسط آموزش و پرورش و  مابقی توسط سپاه انصارالرضا(ع) استان تامین می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول