اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار لبیک یا رسول‌الله(ص)

انتخابات شورای دانش‌آموزی گیلان برگزار شد

خبرگزاری فارس: انتخابات شورای دانش‌آموزی با شعار «لبیک یا رسول‌الله (ص)» در واحدهای آموزشی مختلف گیلان برگزار شد.

انتخابات شورای دانش‌آموزی گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس سازمان دانش‌آموزی گیلان پیش از ظهر امروز در جریان برگزاری انتخابات دانش‌آموزی استان در مدرسه شهید بهشتی این شهر برپایی انتخابات مذکور را پرشور خواند و اظهار کرد: دانش‌آموزان با شور و نشاط خاصی برای برگزاری انتخابات در واحدهای آموزشی حضور یافتند.

نادر یارحسینی، انتخاب کاندیداها را از روی آگاهی و شناخت قبلی دانش‌آموزان ذکر کرد و افزود: در این انتخابات تعدادی از دانش‌آموزان نامزد می‌شوند و دانش‌آموزان با حضور در انتخابات شورای دانش‌آموزی، فرد مورد نظر خود را با آگاهی کامل انتخاب می‌کنند.

وی مشارکت در امور مدرسه، توسعه و تقویت فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی، هنری، تمرین مسئولیت‌پذیری، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، ارتباط صحیح و دوسویه بین دانش‌آموزان و اولیای مدرسه و ... را از جمله اهداف شورای انتخابات دانش‌آموزی برشمرد.

این مسئول با اشاره به وظایف اعضای شورای دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت در برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های مختلف آموزش و پرورش و مدرسه از جمله وظایف اعضای شورای دانش‌آموزی است.

به گزارش فارس، انتخابات شورای دانش‌آموزی در واحدهای آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی گیلان با همکاری حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی گیلان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول