اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد 5 هزار عضو دارد

خبرگزاری فارس: معاون متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از عضویت 5 هزار دانش‌آموز در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی این استان خبر داد.

پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد 5 هزار عضو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید خسرو حسینی صبح امروز در نشست مدیران پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی اظهار کرد: 5 هزار دانش‌آموز عضو پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

معاون آموزش متوسطه و راهنمایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد در هفت پژوهش‌سرا در مراکز شهرستان‌ها و مناطق این استان فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی انجام می‌دهند.

 حسینی افزود: در این پژوهش‌سراها کار تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به تلفیق دانش نظری و فعالیت‌های علمی و کاربردی و همچنین فراهم کردن امکان دستیابی دانش‌آموزان به یافته‌های جدید علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

وی گفت: پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی با هدف گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش‌آموزان و هدایت استعداد و رشد خلاقیت‌های آنان فعالیت می‌کنند.

ایوب رضایی در ادامه اظهار کرد: این نشست با هدف تبیین برنامه‌ها، فعالیت‌ها، چگونگی تدوین برنامه سالانه پژوهش‌سرا، آشنایی با چگونگی تشکیل انجمن‌های علمی و پژوهشی، برنامه‌ریزی به منظور جذب و جلب دانش‌آموزان مستعد به پژوهش‌سرا و نظارت و هدایت طرح‌های تحقیقاتی برگزار شد.

رئیس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی گفت: در سال گذشته دانش‌آموزان عضو پژوهش‌سراها موفقیت‌های ارزنده‌ای در زمینه المپیاد علمی، نانو تکنولوژی و روباتیک در کشور کسب کردند.   

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول