اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد

آغاز انتخابات شوراهای دانش‌آموزی از امروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: پانزدهین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی از امروز در مدارس استان فارس آغاز می‌شود.

آغاز انتخابات شوراهای دانش‌آموزی از امروز

محمدحسین روزی‌طلب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمرینی در راستای حق مشارکت در تعیین سرنوشت و پذیرش خواست اکثریت است و تاثیر به سزایی در اجتماعی شدن دانش‌آموزان دارد.

وی افزود: تبلیغات انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در 8 هزار مدرسه فارس شروع شده و 800 هزار دانش‌آموز امروز رای خود را به صندوق می‌اندازند.

روزی‌طلب ادامه داد: پانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با هدف تکریم عملی شخصیت دانش‌آموزان و مشارکت آنان در برنامه‌های تربیتی و آموزشی و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و خودباوری امروز سوم آبانماه در سراسر کشور و استان فارس در تمام واحدهای آموزشی دوره‌های تحصیلی ابتدایی، راهنمائی و متوسطه برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: بیش از 70 هزار نفر برای حضور در شوراهای دانش‌آموزی فارس کاندید شده‌ و با آرای دانش‌‌آموزان به عضویت شوراهای مدارس در می‌آیند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ابراز داشت: با توجه به اهمیت و نقش سازنده شوراهای دانش‌آموزی برای حضور موثر در فعالیت‌های مدرسه به استناد ماده 18 آیین‌نامه اجرایی مدارس مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، تمام مدیران مدارس باید زمینه حضور بانشاط و باشکوه دانش‌آموزان در این دوره از انتخابات را فراهم کنند.

روزی‌طلب تصریح کرد: نمایندگان این شورا در تصمیم‌های مدارس مورد مشورت قرار می‌گیرند و نماینده شهرستان در شورای استان و برگزیدگان استان در مجلس دانش‌آموزی کشور حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول