اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران عنوان کرد

کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی با ورزش همگانی / فعالیت 374 خانه ورزش در محلات تهران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ورزش را مهم‌ترین عامل در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی برشمرد و از فعالیت 374 خانه ورزش در محله‌های تهران خبر داد.

کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی با ورزش همگانی / فعالیت 374 خانه ورزش در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش سید محمد حاج آقامیر در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک 2012 لندن در شهر تهران اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان کشورمان توانستند با همت والای خود پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند و موجبات شادی دل هموطنانشان را فراهم کنند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: در صدد هستیم در تمام نقاط شهر مانند مدارس، محلات، مساجد و ... تجهیزات و وسایل ورزشی را برای استفاده شهروندان فراهم کنیم تا به فضل خداوند بتوانیم فاصله طبقاتی بین شمال و جنوب تهران را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از قهرمانان و پهلوانان ملی، تجلیل از ورزش همگانی است، ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با ورزش می‌فرمایند‌ «هزینه کردن در امر ورزش اسراف نیست» و ما نیز وظیفه خود دانستیم که از این ورزشکاران عزیز تقدیر و تشکر کنیم. 

حاج آقامیر در ادامه با بیان اینکه تمام شهروندان در هر نقطه از شهر تهران باید امکان ورزش کردن برایشان فراهم باشد، تصریح کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم در 374 محله تهران خانه‌های ورزش فعال داشته باشیم.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان ورزش را مهم‌ترین عامل در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: سازمان ورزش شهرداری تهران در نظر دارد علاوه بر تکیه بر بعد جسمانی، به بعد فرهنگی و اخلاقی ورزش نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد، با این وجود شاهد کاهش چشمگیر تخلفات اجتماعی خواهیم بود.

این گزارش حاکی است، مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک با حضور خانواده معظم شهدا، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، محمد حاج آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، عظیم بابایی شهردار منطقه 20 تهران، قهرمانان المپیک و پارالمپیک و ورزشکاران شهر تهران در ورزشگاه قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام (جانبازان) برگزار شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول