اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد:

کتابخانه تخصصی ورزش در گناباد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: با تصویب و همت اداره ورزش و جوانان گناباد کتابخانه تخصصی ورزش راه اندازی می شود که در سطح استان و حتی در سطح کشور کم نظیر خواهد بود.

کتابخانه تخصصی ورزش در گناباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسین شاهدوست ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کمبودهای ورزش که در گناباد احساس می‌شد بی‌توجهی به توسعه و ترویج علم ورزش بود.

وی افزود: به پیشنهاد یکی از باشگاه‌های ورزشی گناباد و تصمیم این اداره، کتابخانه تخصصی ورزش راه‌اندازی می‌شود و این کتابخانه در سطح استان و حتی در سطح کشور کم نظیر خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد تصریح کرد: تاکنون رایزنی و مکاتباتی با ادارات فرهنگی مختلف در برای اختصاص و اهدای کتاب صورت گرفته که البته پیشنهادات متفاوتی از سوی ادارات ارائه شده است.

شاهدوست در ادامه اظهار داشت: دیوارکشی زمین ورزشی روستاهای بیلند و باغ آسیا، تعویض کف پوش سالن ورزشی شهر کاخک، گاز کشی تمام سالن‌های ورزشی و خریداری زمین مجموعه ورزشی تختی گناباد از جمله فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

وی افزود: از جمله کمک‌های خیران شهرستان به تربیت‌بدنی گناباد اهدای ولیمه سفر حج به ساخت گود باستانی در روستای بیلند و اهدای دیه یکی از فوت شدگان به ساخت خانه کشتی گناباد است.

شاهدوست با اشاره به موفقیت‌های اداره ورزش و جوانان گناباد نیز گفت: هیئت‌های کاراته و تکواندوی گناباد مقام‌های متعدد در سطح استان و کشور کسب کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد افزود: هیئت باستانی گناباد با دارا بودن 13 گود در این شهرستان فعالیت خوبی دارد.

شاهدوست ادامه داد: در حال حاضر هیئت سوارکاری گناباد فعال بوده و به صورت فصلی مسابقات سوارکاری را برگزار می‌کند که با استقبال خوبی از طرف مردم و سوارکاران این شهرستان مواجه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد بیان داشت: هیئت دو و میدانی گناباد نیز با استعدادیابی در سطح روستاهای این شهرستان، نوجوانان مستعدی را به ورزش استان و کشور معرفی کرده است.

وی افزود: برگزاری مرتب و منظم همایش‌های پیاده‌روی از جمله اقداماتی است که منجر به این انتخاب شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد دررابطه با وضعیت هیئت فوتبال گناباد اظهار داشت: تیم فوتبال بهشیران گناباد نیز در لیگ برتر و تیم فوتبال فجر بیدخت گناباد در لیگ دسته یک استان حضور دارند.

شاهدوست در رابطه با هیئت کوهنوردی تصریح کرد: کوهنوردان گناباد هم صعود به قله دماوند را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول