اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

3 سالن ورزشی پاکدشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در واپسین روز از هفته تربیت بدنی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران سه مجموعه ورزشی در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری رسید.

3 سالن ورزشی پاکدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سه مجموعه ورزشی در شهرستان پاکدشت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به بهره‌برداری رسید.

خانه ژیمناستیک، خانه وزنه‌برداری و سالن ورزشی روستایی کلین (سالن زنده یاد نصیری) سه پروژه‌ای بودند که امروز با حضور مسئولان ارشد شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان به بهره‌برداری رسیدند.

خانه وزنه‌برداری این شهرستان دو سال پیش توسط حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کلنگ‌زنی شد و امسال با اعتبارات دولتی و کمک خیرین تجهیز و با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

خانه ژیمناستیک شهرستان پاکدشت نیز با همین اعتبار در همین روز و در میان شور و نشاط نونهالان ژیمناستیک‌کار راه‌اندازی شد.

سومین پروژه ورزشی افتتاح شده مجموعه ورزشی زنده یاد نصیری بود. کلنگ این سالن ورزشی از سال 78 بر زمین خورد اما ساخت آن به دلیل نبود اعتبار لازم به تاخیر افتاد تا اینکه برادران نصیری ساخت آن را با نام پدر مرحومشان به انجام رساندند و 75 درصد هزینه احداث آن را تقبل نمودند و با کمک اعتبارات دولتی سرانجام این سالن امروز رسماً افتتاح و به روی روستاییان کلینی بازگشایی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در افتتاحیه این سه پروژه گفت: امید داریم این سه سالن به عنوان پایگاه قهرمانی برای منطقه عمل کنند و در آینده دور از این سه مجموعه قهرمانان زیادی به سکوی افتخار ایران و آسیا و جهان معرفی شوند.

وهاب فرهمند در ادامه از سید عظیم نصیری و سید حبیب نصیری که 75 درصد ساخت این سالن را تقبل کردند تشکر کرد و افزود: امیدواریم که در این ماه‌های پایانی عمر دولت دهم بتوانیم خدمات بیشتری به ورزش دوستان ارائه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: با افتتاح این سه سالن سرانه ورزشی شهرستان بهبود پیدا کرده و اکنون به بالاتر از سطح سرانه شهر تهران رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت نیز با اشاره به نهضت آغاز شده شهرستان مبنی بر خیرسازی ورزشی گفت: تا پیش از این خیرین در زمینه مدرسه و مسجدسازی به یاری می‌آمدند و کمبودها را مرتفع می‌کردند اما خوشحالیم که امروز این عزیزان با درک مشکلات جامعه  و ضرورت توسعه اماکن ورزشی در زمینه خیرسازی اماکن ورزشی پیش قدم شده‌اند و اذعان دارند که ساختن اماکن ورزشی نیز کمتر از عبادت نیست.

حمید رنجبرپازوکی افزود: اکنون هفت خانه قهرمانی در شهرستان موجود است و به‌منظور ترویج فرهنگ ورزش تمام تلاش خود را بر این قرار داده‌ایم تا با دولتی کردن هزینه‌ها مردم و جوانان را به استفاده از آنها ترغیب کنیم.

مجموعه پروژه‌های افتتاح شده در این روز 700 میلیون تومان بود. 

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول