اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

نبود زیرساخت‌‌ها از مشکلات اساسی ورزش کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ورزش همگانی و قهرمانی یک مقوله فوق تخصصی است گفت: یکی از مشکلات ورزش در کشور و استان بوشهر نبود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی است.

نبود زیرساخت‌‌ها از مشکلات اساسی ورزش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با جامعه ورزش و جوانان استان بوشهر با تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: ورزش یک عمل جانبی و حاشیه‌ای نیست، بلکه یکی از مقولات مهم در زندگی انسان به شمار می‌رود.

وی افزود: ما باید به ورزش همگانی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و به ورزش قهرمانی به عنوان قله ورزش نگاه کنیم و فضا را برای موفقیت آنان فراهم سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: ورزش یک حرکت ظاهری است که تاثیر بسزایی در سلامت انسان و جامعه دارد و می‌توانیم نشاط اجتماعی، امید، نگاه به آینده و درس زندگی را با ورزش کردن تجربه کنیم.

صفایی‌‌بوشهری تصریح کرد: زندگی انسان نوع تکامل یافته ورزش است و ما باید از همان دوران کودکی فرزندان خود را با ورزش آشنا سازیم تا ورزش برای آنان یک مدرسه رشد و کمال انسانی باشد.

وی بیان کرد: ورزش یک کار بسیار دقیق و علمی است که باید برای توسعه آن چشم‌انداز و نقشه راه طراحی شود و مدیریت و نظارت آن نیز دانش‌بنیان و برنامه‌محور باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ورزش همگانی و قهرمانی یک مقوله فوق تخصصی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ورزش در کشور و استان بوشهر نبود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی است.

وی گفت: ما باید در استان بوشهر به سمت توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز ورزشگاه‌های تخصصی گام برداریم و انجمن‌های ورزشی، کتابخانه‌های ورزشی، سالن‌های آمفی تئاتر و نشست‌های دوستانه و ورزشی را در تمامی رشته‌ها در سطح استان بوشهر فعال سازیم.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: به دلیل اینکه مردم و جوانان استان بوشهر به ورزش علاقمند هستند، برای متولیان امر ورزش استان این یک فرصت بسیار خوبی است که جامعه جوان استان را به سمت سالم‌سازی و بستر فرهنگ دینی جهت بدهند.

وی تاکید کرد: مسئولان استان بوشهر باید با تامین اعتبارات لازم فضا را برای توسعه ورزش استان آماده کنند.

نمانیده ولی فقیه در استان بوشهر اذعان کرد: با سعی و کوششی که از مدیریت ورزش و جوانان استان بوشهر می‌بینیم امیدواریم افتخارات ورزشی استان بوشهر بیشتر شود و بتوانیم مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی باشیم.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: ورزش ضامن سلامت و شادابی جوانان است و در همین راستا باید به ورزش‌های روستایی و محلات بیشتر توجه شود و ورزش بانوان نیز با فرهنگ ویژه و خاص خودش توسعه یابد تا جامعه‌ای شاداب و پرنشاط داشته باشیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول