اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تهران:

توجه بیشتری به ورزش بانوان و جانبازان شود

خبرگزاری فارس: شهردار تهران گفت: باید در تمام رشته‌های ورزشی به پیشرفت دست یابیم و به دو مقوله ورزش بانوان و جانبازان که مهجور و محروم واقع شده‌اند رسیدگی بیشتری شود.

توجه بیشتری به ورزش بانوان و جانبازان شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک 2012 لندن در شهر تهران با حضور مسئولان و مدیران شهری در مجموعه قمر بنی‌هاشم (ع) در شهرستان ری برگزار شد.

محمدباقر قالیباف در این مراسم عنوان کرد: ما در مدیریت شهری وظیفه خود می‌دانیم که از قهرمانان و پهلوانان میهن عزیزمان تقدیر و تشکر کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: علت اصلی این تقدیر و تشکر به ‌خاطر این است که این ورزشکاران عزیز توانسته‌اند پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند و شادکامی و غرور ملی را برای هموطنان خویش به ارمغان بیاورند و قدرت و عزت ملت ایران را به تمام دنیا نشان دهند که این امر نزد خداوند متعال و مردم غیور و شهیدپرور ماجور است.

وی با اشاره به نقش ورزشکاران در پیشبرد و پیشرفت اهداف کشور اظهار داشت: برگزاری مراسم تجلیل در راستای الگوسازی برای تمام ورزشکاران این مرز و بوم است از این جهت که انگیزه‌ای بشود برای بقیه افراد تا به فضل خداوند متعال شاهد کسب افتخارات بیشتر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

قالیباف با اشاره به نقش اخلاق در ورزش پهلوانی و همگانی ابراز داشت: ورزشکاران باید با تمسک به اخلاق و منش پهلوانی بتوانند برای جوانان الگو باشند و در تمام اعصار و ادوار زندگی موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند.

شهردار تهران با اشاره به تاثیر ورزش بر فعالیت‌های فردی و اجتماعی تصریح کرد: ورزش فعالیتی سرشار از روحیه و انرژی است و به افراد می‌آموزد که در مقابل عدم موفقیت احساس ناامیدی نکنند و همواره از تمام تلاش خود برای دستیابی به پیروزی استفاده کنند.

ورزش اوج رقابت و رفاقت است

قالیباف در ادامه اذعان داشت: نکته قابل توجه در ورزش این است که ورزشکاران علی‌رغم رقابت در اوج رفاقت با یکدیگر به سر می‌برند.

شهردار تهران اضافه کرد: در مدیریت شهری طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقدر شده است، به ورزش که اوج آن ورزش قهرمانی است اهمیت ویژه‌ای داده شود و همه مسئولان موظف هستند از قهرمانان و پهلوانان ملی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشند.

ورزش بهترین عرصه برای تعلیم و تعلم است

قالیباف تاکید کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند تعلیم و آموزش هستیم و ورزش بهترین عرصه برای تعلیم و تعلم است.

شهردار تهران بیان داشت: تلاش ما بر این است که در تمام عرصه‌ها شاهد پیشرفت و رشد شهروندان باشیم و با توجه به اینکه ورزش هم از مهم‌ترین عرصه‌ها است و دخالت مستقیم در زندگی افراد دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری «هزینه کردن در امر ورزش اسراف نیست.»

وی با تاکید بر نقش ورزش همگانی در تامین سلامت جامعه افزود: همه تلاش ما بر این است که محیطی امن و آرام برای اقشار مختلف اجتماع به‌ویژه قشر محروم و مستضعف فراهم کنیم.

توسعه ورزش بانوان و جانبازان

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید در تمام رشته‌های ورزشی به پیشرفت دست یابیم و به دو مقوله ورزش بانوان و جانبازان که مهجور و محروم واقع شده‌اند رسیدگی بیشتری شود.

این گزارش حاکی است، مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک با حضور خانواده معظم شهدا، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، محمد آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، عظیم بابایی شهردار منطقه 20 تهران، قهرمانان المپیک و پارالمپیک و ورزشکاران شهر تهران در ورزشگاه قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام (جانبازان) برگزار شد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول