اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

اجرای بیش از 100 پروژه ورزشی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بیش از 100 پروژه ورزشی در سال جاری در حوزه زیرساخت‌ها در دست احداث داریم و تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند.

اجرای بیش از 100 پروژه ورزشی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در دیدار جامعه ورزش استان بوشهر با نمانیده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان استان بوشهر در یک سال گذشته تا به امروز موفقیت‌‌های چشمگیری را در سطح ملی و بین‌المللی به دست آورده است.

وی افزود: نمونه بارز این موفقیت‌ها حضور پنج ورزشکار بوشهری در مسابقات المپیک و پارالمپیک لندن است و برای نخستین‌بار نیز موفق شدیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

جمشیدی گفت: از مجموع 24 مدال کسب شده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پارالمپیک لندن سه مدال آن توسط ورزشکاران بوشهر به دست آمده است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی حضور چشمگیری داشته است خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای ورزشی دولت نهم و دهم در استان بوشهر به نمایش درآمد و توجه اکثر بازدیدکنندگان از کیفت کار و عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر جلب شد.

حضور 42 تیم ورزشی استان بوشهر در لیگ‌های کشوری

جمشیدی تصریح کرد: 42 تیم ورزشی استان بوشهر در لیگ‌های مختلف ورزشی در سطح کشور حضور دارند که هشت تیم آن در لیگ برتر، 14 تیم در لیگ دسته یک، 9 تیم در لیگ دسته دو و 11 تیم در لیگ دسته سه کشور حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: در سه ماه گذشته یک پروژه ورزشی بسیار عظیمی در مرکز استان بوشهر در دست اجراست که بیش از 9 هیئت ورزشی را در استان بوشهر تحت پوشش قرار می‌دهد که با بهره‌برداری از این پروژه ورزش استان بوشهر شاهد تحول بزرگی خواهد شد.

جمشیدی یادآور شد: همچنین علاوه بر این پروژه یک مجموعه هفت هزار متر مربعی دیگر نیز در مرکز استان طراحی خواهیم کرد که در آن یک استخر بسیار استاندار و مجهز با اعتبار یک میلیارد تومان احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اذعان کرد: عزم ما برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر بسیار جدی است به گونه‌ای که بیش از 100 پروژه ورزشی در سال جاری در حوزه زیرساخت‌ها در دست احداث داریم و تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند.

توسعه هیئت‌های ورزشی در اولویت است

جمشیدی گفت: تلاش داریم با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی زمینه‌های توسعه هیئت‌های ورزشی را در استان بوشهر فراهم کنیم و در سال جاری توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه در استان بوشهر خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: ما با شناسایی ورزشکاران بوشهری که در سطح ملی و فراملی قهرمانی کسب کرده‌اند، یک بانک اطلاعاتی از آنان تهیه کرده‌ایم که بتوانیم به صورت بهتری با آنان از نزدیک در ارتباط باشیم و حمایتشان کنیم.

برگزاری مناقصه 35 پروژه ورزشی در استان بوشهر

جمشیدی بیان داشت: در سال جاری مناقصه 35 پروژه ورزشی در استان بوشهر برگزار شده است و 80 میلیارد ریال از اعتباراتی که برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافته است مربوط به مصوبات سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به استان بوشهر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر رتبه نخست اعتبارات عمرانی ورزش در سطح کشور در سال گذشته را کسب کرد به‌ طوری که 35 میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی ورزش استان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: از محل کمک پنج میلیارد تومانی به بخش ورزش استان که مصوبه سفر دولت نیز بوده یک میلیارد تومان به هیئت‌های ورزشی و دو میلیارد تومان به فوتبال استان بوشهر کمک کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: در همین ارتباط 700 میلیون تومان نیز به ورزش شهرستان‌ها دادیم که اعتبار خوبی محسوب می‌شود.

جمشیدی افزود: امسال یک‌هزار و 560 ورزشکار استان که در سال‌های 88،89 و 90 مقام‌های ملی و فراملی را کسب کرده بودند تجلیل شدند و در این مراسم 400 میلیون تومان هزینه کردیم.

نخستین پروژه مهر ماندگار ورزشی در بوشهر افتتاح شد

جمشیدی اضافه کرد: نخستین پروژه ورزشی مهر ماندگار کشور در استان بوشهر بود که در شهر بردخون سالن ورزشی شهدای این شهر افتتاح شد.

جمشیدی گفت: کسب اعتبار پنج میلیارد تومانی برای ورزش استان در سال گذشته یک معجزه بود که با حمایت استاندار و امام جمعه محقق شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: اعتبارات اختصاص یافته به ورزش استان را بر اساس شاخص‌های تعریف شده هزینه می‌کنیم تا حق شخص یا تیمی ضایع نشود.

وی گفت: بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ساحلی کشور در بندر گناوه پایان مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد و این مجموعه با وجود شرایط محیطی، دارای تجهیزات لازم در برگزاری مسابقات ملی است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول