اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

راه‏اندازی صندوق‏های حمایت از کشاورزی در شهرستان‏های سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تعهد این سازمان در تأسیس و راه‏اندازی صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‏های استان سمنان عملیاتی شده است.

راه‏اندازی صندوق‏های حمایت از کشاورزی در شهرستان‏های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز جلسه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با حضور رئیس، معاونان و مدیران شهرستان‏ها، نمایندگان شرکت مادر تخصصی، نمایندگان فرمانداری‏ها و جمعی از بهره‏برداران در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تشکیل شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این نشست گفت: برای راه‏اندازی هفت صندوق توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‏ها، آنچه وظیفه و تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بوده، به طور کامل انجام شده است.

سیدمجید موسوی ادامه داد: با راه‏اندازی این صندوق‏ها در سال‏جاری به عنوان نخستین استانی هستیم که در آن تمام شهرستان‏ها دارای صندوق توسعه کشاورزی شده‏اند.

وی گفت: تهیه طرح تأسیس صندوق‏های توسعه کشاورزی از تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بوده که با تلاش هیئت مؤسس، مدیران و کارشناسان بخش‏های مختلف سازمان و نمایندگان فرمانداری‏ها انجام شده و به تصویب مدیران شرکت مادر تخصصی حمایت از بخش کشاورزی کشور رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: همچنین با توجه به افتتاح حساب موقت برای صندوق‏ها لازم است تا بهره‏برداران نسبت به واریز سهم خود برای راه‏اندازی این مؤسسه مالی و اعتباری که متعلق به خودشان است، گام اساسی بردارند.

موسوی تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه بسته شده بین شرکت مادر تخصصی حمایت از بخش کشاورزی، فرمانداری‏ها و سازمان جهاد کشاورزی، سهم 49 درصد بخش دولتی به موقع تأمین و تخصیص خواهد یافت و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول