اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

وزیر کشاورزی زیر سایه مصلحت‌اندیشی جان سالم به در برد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به لغو استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با مصلحت اندیشی نمایندگان، گفت: نمایندگان برای رفع مشکلات و دوری از جنجال آفرینی از استیضاح منصرف شدند.

وزیر کشاورزی زیر سایه مصلحت‌اندیشی جان سالم به در برد

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در شرایط کنونی که تنها شش ماه از عمر دولت باقی‌مانده است اصلا به صلاح کشور نیست که وزرا استیضاح شوند.

وی افزود: نمایندگان برای رفع مشکلات و دوری از جنجال آفرینی از استیضاح منصرف شدند و وزیرجهاد کشاورزی هم باید فرصت باقی مانده را مغتنم شمرده و  در راستای رفع مشکلات در این عرصه گام بردارد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از علوفه دامی تا خرید تضمینی گندم و از خرید میوه‌های باغی تا حمایت از بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی با مشکل مواجه است و لازم است در اسرع وقت با تعامل میان این وزارتخانه و کمیسیون کشاورزی مجلس برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم تاکید کرد: در شرایط کنونی در صورتی که وزیری استیضاح شود و رای اعتماد نیاورد، قانون زمانی را برای اداره وزارت‌خانه با سرپرستی در اختیار رئیس جمهور قرار داده است و پس از آن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مجلس باید برای سه ماه وزیر انتخاب کند و این عمل اصلا در راستای مصالح نظام نیست و به این دلیل نمایندگان با خروج استیضاح از دستور کار موافقت کردند.

نوری تاکید کرد: در شرایط کنونی استان خوزستان از نظر مشکلات بخش کشاورزی وضعیت بسیار بحرانی دارد و وزیر جهاد کشاورزی باید برای حل این مشکلات در منطقه‌ای که از هر نظر قطب فعال تولیدی کشاورزی به شمار می‌رود، همت به خرج دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز به دلیل کاهش امضاهای استیضاح خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی به زیر 10 امضا، استیضاح وی از دستور کار خارج شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول