اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر خبر داد

تصویب 107 میلیارد ریال طرح کشاورزی در نرماشیر

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: 107 میلیارد و 230 میلیون ریال اعتبار برای اشتغال جوانان در طرح‌های دامپروری و کشاورزی این شهرستان تصویب شده است.

تصویب 107 میلیارد ریال طرح کشاورزی در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی و اشتغال این شهرستان اظهار داشت: با اعتباری بالغ بر 107 میلیارد و 230 میلیون ریال زمینه اشتغال جوانان در شهرستان نرماشیر در طرح‌های دامپروری و کشاورزی فراهم می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه زمینه اجرای طرح‌های کشاورزی و دامپروری را با توجه به ظرفیت منطقه فراهم کنند.

سام‌نژاد با بیان اینکه نرماشیر شرایط مناسبی برای این طرح‌ها دارد، گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های کشاورزی و دامداری شرق استان کرمان محسوب می‌شود و باید زمینه فعالیت جوانان جویای کار را به این سمت و سو هدایت و تسهیلات لازم به آنان برای اجرای طرح‌ها داده شود.

وی تصریح کرد: باید فرصت‌ها را از دست ندهیم و راه رشد و توسعه شهرستان را با سرعت بیشتر  ادامه و با ایجاد طرح‌های بزرگ کمکی به اقتصاد کشور و شهرستان داشته باشیم.

فرماندار نرماشیر تأکید کرد: در پرداخت تسهیلات نهایت دقت و کنترل اعمال شود تا تسهیلات به افراد سودجو تعلق نگیرد و فقط در مسیر طرح مورد نظر هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی و اشتغال نرماشیر 45 پرونده متقاضی استفاده از تسهیلات در زمینه اجرای طرح‌های پرواربندی گاو، گوسفند، شترمرغ و همچنین اجرای کاشت گلخانه‌ای به تصویب رسید و متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول