اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

توسعه کشاورزی مهم‌ترین هدف در شرایط موجود باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: مهم‌ترین کاری که باید در شرایط اقتصادی موجود انجام دهیم، توسعه بخش کشاورزی است.

توسعه کشاورزی مهم‌ترین هدف در شرایط موجود باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: امروز جنگ دشمن تمام عیار، سنگین، گسترده و پنهان و وضعیت ویژه‌ای به وجود آورده که آن بحث تحریم‌ها است و این تحریم‌ها به خاطر نابود کردن اسلام، انقلاب و قرآن است.

تشکری تصریح کرد: ما باید تحمل تحریم را داشته باشیم، تحمل تحریم دفاع از دین و اسلام و دفاع از ایدئولوژی است و تحریم نبرد کفر با ایمان است.

وی بیان کرد: مهم‌تر از همه و اساسی‌ترین کار را که باید در این شرایط اقتصادی انجام دهیم، توسعه بخش کشاورزی است و هدف از توسعه بخش کشاورزی در دولت نهم و دهم افزایش تولید است که با اصلاح روش‌های آبیاری و اعطای تسهیلات به افراد محقق می‌شود.

تشکری اظهار داشت: اسناد و ضمانت‌های بانکی با همکاری و همراهی بانک‌ها به حداقل رسیده است و دادن تسهیلات به فارغ‌التحصیلان 50 میلیون با ضمانت و بیش از 50 میلیون تومان با وثیقه است.

وی تصریح کرد: سود تسهیلات هفت درصد و مدت توقف دو تا سه سال است که با اقساط بلند مدت تقسیم‌بندی می‌شود.

فرماندار منوجان گفت: بهترین راه و مؤثرترین راه برای حل مشکل اشتغال کشاورزی است که و این بخش کشاورزی را باید توسعه دهیم و منابع کشاورزی و منابع انسانی را درست مدیریت کنیم تا به توسعه کشاورزی کمک می‌کنند.

تشکری خواستار یکپارچه شدن اراضی کشاورزی شد و بیان داشت: باید مزرعه‌هایی ایجاد و در طرح‌های توسعه کشاورزی یک متخصص مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول