اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

توسعه کهگیلویه و بویراحمد در گرو تحرک بیشتر بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین بخشی که می‌تواند به توسعه استان ما کمک کند کشاورزی است و این امر مستلزم تحرک بیشتر از سوی مسئولان است.

توسعه کهگیلویه و بویراحمد در گرو تحرک بیشتر بخش کشاورزی است

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد همه ظرفیت‌های خدادادی کشاورزی را دارد که این امر تا حدود زیادی کار را برای متولیان امر آسان کرده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بسیاری از استان‌های کشور کشاورزان و مسئولان امر کشاورزی با مرارت و رنج و زحمت فراوان باید چرخ کشاورزی استان خود را به گردش درآورند در حالی که در کهگیلویه و بویراحمد به صورت طبیعی و خدادادی موهبت‌های فراوانی در اختیار ما قرار دارد.

زارعی ادامه داد: در بخش جهاد کشاورزی استان ما افراد کاردان و متخصصی وجو دارند که با استفاده از نظرات آنها و تجاربی که در بین کشاورزان وجود دارد و تنها با برنامه‌ریزی بهتر می‌توان به توسعه بحش کشاورزی کمک کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته دو سد سیوکی جلیل و شبلیز را در مرحله دریافت مجوز کمیسیون 215 داریم تا اینکه در سال آینده بتوانیم برای آنها اعتبارات لازم را دریافت کنیم.

زارعی ادامه داد: بحث پیگیری 10 سد کوچک و جدید را نیز در دستور کار داریم که از جمله آنها می‌توان به سد دم‌چنار، سد لوداب و تأمین آب کاکان اشاره کرد.

وی به لزوم تحرک بیشتر در حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: مدیریت جدید به حتم با روحیه کار و تلاشی که دارند به کارها و فعالیت‌های عرصه کشاورزی شتاب خواهند بخشید و مردم نیز چیزی غیر از این نمی‌خواهند.

زارعی به مشکلات خشکسالی و سرمازدگی سالیان اخیر اشاره کرد و گفت: کشاورزان بر اثر این بحران‌ها مشکلات زیادی را تحمل کردند که لازم است خسارت‌ها را به بهترین نحو ترمیم و جبران کنیم.

وی یادآور شد: اگر در بخش کشاورزی توفیق حاصل شود علاوه بر تولید، اشتغال نیز رونق خواهد گرفت و با کشاورزی می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول