اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

فتنه‌گران، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان نمی‌توانند مردم را مرعوب کنند

خبرگزاری فارس: جانشین سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز ورشکستگان سیاسی وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شده‌اند، گفت: فتنه‌گران، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان بدانند که نمی‌توانند طلبکارانه مردم را مرعوب کنند.

فتنه‌گران، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان نمی‌توانند مردم را مرعوب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده ظهر امروز در نشست هفتگی با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه در طول 33 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی و در حوادث‌های مختلف سیاسی عده‌ای به دلایلی از قافله کاروان انقلاب اسلامی جا مانده‌ و مسیر حرکت خود را عوض کرده‌اند، اظهار کرد: این عده  از انقلاب اسلامی جدا شدند و از ادامه راه باز ماندند و همین افراد دست به خیانت زدند.

وی افزود: با سوابقی که مردم از اینها سراغ داشتند عده‌ای دنبال آنها به راه افتادند و صدمات جبران‌ناپذیری را به مردم و نظام نوپای جمهوری اسلامی وارد آوردند که اگر بخواهیم مرور کنیم مثنوی هفتادمن کاغذ می‌شود.

استاد دانشگاه‌های گیلان با اشاره به اینکه این روزها زمزمه‌هایی در رسانه‌ها شنیده می‌شود که برخی از سران فتنه و هم‌قطاران آنها نه تنها به خیانت خود اعتراف ندارند و پشیمان نیستند بلکه از عبارات طلبکارانه و مظلوم نمایانه استفاده می‌کنند، گفت: این افراد به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از آنها پوزش بطلبد و زیر پای آنها فرش قرمز پهن کند و آنها را در بلندای قله نظام بنشاند و تجلیل و تکریم کند.

وی با تصریح بر اینکه حافظه ملت ایران کارنامه سیاه افراد طرد شده را در ذهن خود دارد، ابراز کرد: فتنه‌گران گویا سخنرانی‌ها، بیانیه‌ها و مصاحبه‌های خود در روزهای فتنه و حمایت از آشوب‌های خیابانی که با برنامه‌ریزی و سازماندهی این افراد رقم ‌خورد و نیز خسارت‌هایی که به بیت‌المال مسلمانان و اموال شخصی وارد کردند و در کارنامه سیاه خود دست‌درازی به نوامیس مردم و قتل و غارت و شکستن حریم ائمه طاهرین به ویژه عاشورا و امام حسین (ع) و تمثال مبارک امام (ره) و ولایت به ثبت رسانده‌اند، را از یاد برده‌اند.

وی ادامه داد: هنوز دل مردم ایران از واقعه هشت ماه فتنه در سال 88 که نتیجه کردار همین آقایان بوده، پر از خون است و زوزه‌های حامیان استکبار جهانی آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث، صهیونیسم غاصب و اروپای مکار را که در حمایت از اینها احسنت و بارک‌الله می‌گفتند را فراموش نکرده‌اند.

علیزاده با اشاره به اینکه این عده امروز در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری به میدان آمده‌اند و طلبکار هستند، اذعان کرد: این افراد غافل هستند از اینکه یاران امام راحل و سربازان امام خامنه‌ای با بصیرت و آمادگی کامل تمام صحنه‌ها را رصد می‌کنند و در هنگام لزوم آنگونه که تکلیف ایجاب کند به صحنه می‌آیند و دست‌های پیدا و نهان  جریان‌های انحرافی، فتنه و اصلاحات و.. که با هم گره خورده است را آشکار می‌کنند و روزهایی مانند 8 و 9 دی می‌آفرینند.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که امروز خود را طلبکار می‌دانند و یا مظلوم‌نمایانه به میدان آمده‌اند بدانند باید از کرده خود پشیمان شوند و به درگاه خداوند و امت مسلمان عذر تقصیر آورند و به جرم خود اعتراف کنند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان اضافه کرد: این عده باید خود را به دادگاه صالح معرفی کنند و خسارات وارده را جبران کرده و سپس مانند دیگر مردم به زندگی خود ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه مجرمان به مردم، نظام، اسلام و انقلاب نمی‌توانند در عرصه اداره کشور حضور داشته باشند، یادآور شد: نظام مقدس و مظلوم جمهوری اسلامی روزی با مسئولیت آنها اداره می‌شد و مردم و ولایت فقیه از آغاز انقلاب اسلامی به آنها فرصت دادند و اعتماد کردند اما آنها بودند که با دشمنان انقلاب همنوا شدند و علیه مردم، ولایت و آرمان‌های نظام وارد عمل شده و خیانت کردند.

علیزاده با اشاره به ائتلاف فتنه‌گران، اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی و طرد شدن آنها از طرف مردم، خاطرنشان کرد: مردم این فتنه‌گران را از صحنه سیاسی طرد کردند و امروز نیز اجازه ورود به آنها را نمی‌دهند.

وی متذکر شد: فتنه‌گران، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان بدانند که نمی‌توانند طلبکارانه مردم را مرعوب کنند زیرا در این 33 سال مردم قهرمان در مقابل هیچ قدرتی مرعوب نشدند و فریب مظلوم‌نمایی کسانی که آشوبگران را به خیابان فرا می‌خواندند و صحنه‌گردانی فتنه را بر عهده داشتند، نمی‌خورند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امت اسلامی ما پیوند مستحکم و ناگسستنی با ولایت و ولی زمان خود حضرت امام خامنه‌ای بسته‌ است، ابراز کرد: مردم همچنان مانند گذشته با صلابت و بصیرت وصف‌ناپذیر مسیر انقلاب را ادامه می‌دهند و هر جا که احساس تکلیف کنند عاشورای دیگری می‌آفرینند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول