اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

مظلوم‌نمایی شگرد جدید فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق سپاه قدس گیلان گفت: طلبکاری و مظلوم‌نمایی شگرد جدید فتنه‌گران، اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی برای بازگشت به عرصه سیاسی است.

مظلوم‌نمایی شگرد جدید فتنه‌گران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی این شهرستان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: فرمایشات رهبری در دیدار با اقشار مختلف نقشه راه ملت است.

وی با بیان اینکه مردم با اشک‌های پاکشان از رهبری استقبال کردند، افزود: اشک شوق مردم نشان دهنده عمق وابستگی‌ آنها به ولایت مطلقه فقیه بود.

استاد دانشگاه‌های گیلان، فرمایش‌های مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب دانست و ابراز کرد: فرمایش‌های رهبری در کارگروهی از نیروهای ارزشی نخبه استان دسته‌بندی و برای مردم تفسیر می‌شود.

وی با اشاره به روند تحریم‌ها علیه کشورمان گفت: ایران اسلامی 33 سال است که تحریم را تجربه می‌کند و انتظار می‌رود دولت از سودجویی اقتصادی برخی با افزایش نظارت پیشگیری کند.

فتنه، اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی برادران سیاسی هستند

علیزاده با اشاره به انتخابات خرداد 92 اظهار کرد: انتخابات یک تکلیف الهی است و باید بیش از پیش فضای سیاسی کشور برای اقشار مختلف مردم بیان شود.

وی با اشاره به شگردهای سیاسی منحرفان برای بازگشت به عرصه قدرت افزود: فتنه، اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی برادران سیاسی هستند و با هم در عمل عقد اخوت دارند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان ادامه داد: برخی تحرکات کنونی در عرصه سیاسی نشان‌دهنده آن است که جریان فتنه، اصلاح‌طلبان و انحرافی در یک نقطه به‌هم رسیده‌اند و نقشه‌هایی برای انتخابات ریاست‌ جمهوری در سر دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم شهیدپرور ایران اسلامی اجازه مانور سیاسی را به طرد شدگان نمی‌دهند، گفت: جریان فتنه، انحرافی و اصلاح‌طلبی در بین مردم منفورترین جریان‌هاست.

طلبکاری و مظلوم‌نمایی شگرد جدید فتنه‌گران است

علیزاه با بیان اینکه در این برهه باید بسیار هوشیار بود، تصریح کرد: طلبکاری و مظلوم‌نمایی شگرد جدید فتنه‌گران، اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور است که با درایت مردم ناکام می‌مانند. 

وی افزود: مردم مظلوم‌نمایی فتنه‌گران را می‌شناسند و جنس این مظلوم‌نمایی مانند اشک تمساح در ضرب‌المثل‌هاست.

استاد دانشگاه‌های گیلان بصیرت، ولایت‌مداری، جریان شناسی و هوشیاری را نیاز امروز جامعه جوان و فعال کشور دانست و بیان کرد: جوانان مومن و انقلابی انرژی انقلاب اسلامی در مبارزه با تهدیدها هستند.

وی با اشاره به اینکه حزب‌الله با حساسیت خاصی برای مقابله با هرگونه تهدیدی اوضاع را رصد می‌کند، خاطرنشان کرد: مردگان سیاسی هرگز به عرصه قدرت بر نمی‌گردند.

علیزاده با تصریح بر اینکه کوچک‌ترین تحرک فتنه‌گران، منحرفان و اصلاح‌طلبان در گیلان توسط حزب‌الله رصد می‌شود، یادآور شد: این نوع رصد حزب‌الله در گیلان خواست مردم است.

وی افزود: عده‌ای در توهم سیاسی به دنبال منافع شخصی خود با شتاب و برخی نیز به آرامی در حال حرکت در راستای منافع منحرفان هستند، اما باید بدانند در صورت ضرورت، حزب‌الله ترمز دستی این افراد را می‌کشد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با تاکید بر اینکه مدیران دولتی باید مانند مدیران دهه 60 باشند، اذعان کرد: در این دهه مدیران با غسل شهادت در محل کار حاضر می‌شدند و هرگز به دنبال مصالح شخصی نبودند.

به گزارش فارس، در این نشست سه ساعته هر یک از جوانان حاضر به بیان دیدگاه‌های تحلیلی خود در موضوعات خاص پرداختند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول