اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشگاه امام حسین(ع):

فتنه‌گران به دروغ‌گویی خود اقرار کنند

خبرگزاری فارس: قائم مقام دانشگاه امام حسین(ع) گفت: فتنه‌گران به دروغ‌گویی خود اقرار کنند.

فتنه‌گران به دروغ‌گویی خود اقرار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار ناصر شعبانی در یادواره شهدای اسارت و 110 تن از شهدای محدوده  پایگاه آیت‌الله سعیدی اظهار داشت: اگر خوب به فتنه بنگریم می‌بینیم چه کسانی گول خوردند و چه کسانی به دروغ به نظام تهمت زدند همان‌هایی که تا می‌گوییم چرا تهمت می‌زنید با فریاد و هیاهو فرافکنی می‌کنند.

قائم مقام دانشگاه امام حسین(ع) خطاب به سران فتنه‌ای که در فکر بازگشت به مسیر نظام و ملت ایران هستند عنوان کرد: از آن قایق شکسته‌ای که در آن منافقین، سلطنت‌طلبان و ضد انقلاب هستند پیاده شوید و البته جرأت و شهامت آن را نیز داشته باشید که بگویید:"تهمت زدیم".

شعبانی سپس با استناد به روایتی از پیامبر اکرم(ص) فتنه‌های آخرالزمان را موجب آشکار شدن فسق فاسقین و شناسایی نفاق پنهانی منافقین دانست.

قائم مقام دانشگاه امام حسین(ع) همچنین با ذکر اظهارنظری از یکی از عناصر فتنه به تشریح جایگاه بسیج در جریانات سال 88 پرداخت و گفت: تاج‌زاده در زمان فتنه 88 در جلسه‌ای عنوان می‌کند: "این بسیج است که مقابل ما ایستاده است.

این مسئول از پروژه‌ کشته‌سازی به عنوان یکی از توطئه‌های خطرناک در جریان فتنه 88 یاد کرد و از ماجرای ندا آقاسلطان و خواهرزاده موسوی به عنوان نمونه‌هایی از این پروژه نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شیعه همواره جلودار و پیشتاز است خاطرنشان کرد: در سال‌های 60 و 61 تنها ایران بود که در روز قدس به میدان می‌آمد، اما اکنون پس از گذشت سه دهه 56 ملیت مختلف برای حمایت از مقاومت در این روز به میدان می‌آیند.

شعبانی افزود: در حالی امروز کشورهای منطقه دیکتاتورهای خود را یکی پس از دیگری سرنگون می‌کنند که 33 سال قبل ملت ایران توانسته بود با رهبری امام راحل، شاه را از کشور بیرون کند و این نشانگر پیشتاز بودن ملت ایران در عرصه‌های سرنوشت‌ساز است.

وی در ادامه دفاع مقدس را دربردارنده آثار و برکات بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد و از تثبیت استقلال انقلاب، روی کار آمدن دوستان به جای دشمنان و شکل‌گیری حلقه‌های مقاومت حزب‌الله در آن سوی مرزهای کشور به عنوان برخی از نتایج جنگ هشت ساله نام برد.

قائم مقام دانشگاه امام حسین(ع) همچنین با پوچ خواندن تهدیدات دشمن مبنی بر حمله به ایران خطاب به آنان گفت: شاید شما نخستین تیر را در خلیج فارس شلیک کنید، اما مطمئن باشید این ما هستیم که آخرین تیر را می‌زنیم.

شعبانی به تغییرات مشهود در جهان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی نیز اشاره و اضافه کرد: چه کسی تصور می‌کرد فرعون مصر پس از سال‌ها جنایت اینگونه در قفس باشد یا چه فردی چنین عاقبتی را برای قذافی با وجود همه ثروت‌ها و همچنین خوش‌خدمتی‌هایش برای کشورهای غربی متصور بود.

وی افزود: عدم اعطای پناهندگی سیاسی به بن علی، مشکلات پیش آمده برای عبدالله صالح در قصرش و طنین‌افکن شدن فریادهای مرگ بر آل سعود در مسجدالحرام نمونه‌هایی دیگر از اتفاقاتی است که باورش تا پیش از این بسیار سخت بود.

این مسئول  برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهد در تهران را گامی بزرگ در مسیر پیشرفت و عزت ملت ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا و غرب سعی داشتند با تطمیع، تهدید و فشار به کشورها، آنها و همچنین دبیرکل سازمان ملل متحد را از حضور در ایران منع کنند، اما با حضور نمایندگان 120 کشور در ایران و بان‌کی‌مون در این گردهمایی بار دیگر توطئه‌هایشان خنثی شد.

شعبانی با تبریک موفقیت ورزشکاران جانباز و معلول در پارالمپیک لندن و برافراشته شدن 9 بار پرچم جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به ارزش‌ها و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به مردم سایر کشورها با وجود تبلیغات گسترده دشمن را دستاوردی بزرگ‌تر برای ملت و ورزشکاران ما قلمداد کرد.

وی در پایان با محکوم کردن اهانت به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص)، آن را نشانه ترس دشمن از گسترش اسلام در غرب دانست.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول