اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات مازندران:

بصیرت مردم سد عظیمی در برابر خواسته‌های‌ فتنه‌گران غربی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: اشراف اطلاعاتی اداره اطلاعات بر عملکرد فتنه‌گران غربی و بصیرت مردم سد عظیمی در برابر خواسته‌های شوم آنان است.

بصیرت مردم سد عظیمی در برابر خواسته‌های‌ فتنه‌گران غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،مصطفی حق‌پرست پیش ازظهر امروز  در جمع پاسداران و سربازان سپاه کربلا در سالن عاشقان ولایت این مجموعه با اشاره به شباهت‌های دوران صدر اسلام و عصر حاضر گفت: دشمنان به دلیل ترس همیشگی خود از به خطر افتادن منافع مادی و دنیوی‌شان در صدد تخریب چهره این دین مبین و پیروان آن هستند.

این مسئول راه‌اندازی شبکه عظیم  مجازی، جریان‌سازی‌های مختلف، مرجع سازی‌های گمراه کننده، راه‌اندازی جریان‌های انحرافی و... را از جمله تلاش‌های دشمنان برای نیل به اهداف جهان خوارانه خود بیان کرد.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران گفت: جوانان ما موفق به دیدار امام و شرایط زمان انقلاب و جنگ تحمیلی نشده‌اند و این نباید سبب سوء استفاده دشمن و تغییر نگرش جوان‌های ما شود.

حق‌پرست با اشاره به حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غربی از جریان فتنه افزود: با وجود تمام تلاش‌های دشمنان به دلایلی از جمله نداشتن یکپارچگی در بین خود، فقدان جایگاه در میان مردم و نبود عقبه محکم هیچ‌گاه این توطئه‌ها ثمربخش نبوده و نخواهد بود.

وی در پایان اذعان داشت: فتنه‌گران غربی با تحریم و فضا سازی‌های مختلف از جمله بزرگ‌نمایی مشکلات درصدد یافتن پایگاهی در داخل جامعه هستند و حال آنکه اشراف اطلاعاتی اداره اطلاعات بر عملکرد آنان و بصیرت مردم سد عظیمی در برابر خواسته‌های شوم آنان است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول