اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه پایداری خراسان رضوی:

سکوت مسئولان به فتنه‌گران جرأت داد

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خراسان رضوی گفت: در زمان اتفاق فتنه 88 سکوت برخی از مسئولان این جرات را به فتنه‌گران داد تا اغتشاش و نا آرامی را در به صحنه ملی برسانند.

سکوت مسئولان به فتنه‌گران جرأت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد حیدری‌های خیابان توحید مشهد اظهار داشت: انقلاب اسلامی از لحاظ فکری در عموم مردم ایران قابل رویت است و اکنون در غرب شاهد به بن‌بست خوردن جریان فکری ضد اسلام هستیم و در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی زمین‌گیر شده‌اند.

پژمان‌فر یاد آور شد: همانطور که آقا فرمودند استکبار و طاغوت بر زمین خواهد خورد و خورد، امروز در موقعیت نسبتا مشابه قرار گرفتیم چرا که در مقابله با جنگ نرم بیگانگان و دشمن هستیم. وی با اشاره به فتنه سال 88 و موضوعات پیرامون این موضوع عنوان کرد : ساکتان فتنه88 با سکوت خود این جریان را تقویت کردند و ریاست یکی از قوه‌های مملکت با ناشایست خواندن کار فتنه‌گران، فرصت دوباره برای برگشت به نظام را برای این اقشار خواستار شد.

پژمان‌فر خاطر نشان کرد: تصمیم تشکیلاتی معاون حوزه بنا به درخواست استعفای بنده از سمت‌های حوزوی بود که بنده قبول نکردم و آنها پی این موضوع من را برکنار کردند.

وی افزود: موضوع استعفا یا برکناری بنده اصلا به تولیت آستان قدس رضوی مربوط نمی‌شود یعنی در اصل بی‌دقتی مدیر اجرایی حوزه سبب چنین موضوعی شده است.

نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خراسان رضوی در ارتباط با سوابق اجرایی خود گفت: در شاخه تشکیل انجمن اسلامی هنرستان و دانش‌آموزی، بنیاد ملی نخبگان، شورای عالی آموزش و پرورش، هیئت منصفه مطبوعات، 10سال تدریس در حوزه و دانشگاه فعالیت مستمر داشته‌ام.

وی اساتید خود را افرادی چون حجت‌الاسلام مجتهدی، علامه جعفری، آقا مجتبی تهرانی، آیت‌الله فلسفی، مرتضوی زنجانی و دیگر علما خواند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول