اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل:

شبهه افکنی انتخابات ترفند جدی فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل گفت: ایجاد شبهه در شیوه اجرا برگزار‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری ترفند جدید فتنه‌گران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.

شبهه افکنی انتخابات ترفند جدی فتنه‌گران است

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل به موضوع مجری جدید انتخابات به غیر از دولت باشد اشاره کرد و اظهار داشت: این مسائل را شکست‌خوردگان انتخابات در ادوار گذشته مطرح می‌کنند که زمانی ادعا داشتند در انتخابات 88 تقلب صورت گرفته است در حالی که مجری و ناظر انتخابات به عنوان چشم و گوش مردم از رای آنها صیانت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که ادعا دارند ناظران خارجی باید بر انتخابات ما نظارت کنند راه را به خطا رفته‌اند چرا که ما از نظام قانونمند و دستگاه‌های نظارت‌کننده قوی برخوردار هستیم که کمترین تخلفات در انتخابات صورت می‌گیرد.

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل هرگونه بازنگری در قوانین انتخابات را مستلزم اراده و خواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: هر تغییری در قانون انتخابات تابع نظر نمایندگان مجلس است.

ما در بازی دموکراسی گرفتار شده ایم

نوروزی با تفاوت قائل شدن بین تخلف و تقلب انتخابات گفت: باطل کردن انتخابات یک شهر دلیلی بر تقلب در کل انتخابات نیست چرا که این مسئله ناشی از تخلف انتخاباتی است که باید با خاطیان آن برخورد شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ما امروز در یک پارادوکس واقعی گرفتار شده ایم، تاکید کرد: ما در رفتار اجتماعی خود و بازی دموکراسی غربی – اسلامی گرفتار  شده‌ایم چرا که از طرفی معتقد به ارزش‌های انسانی و الهی هستیم و از سوی دیگر دوست داریم الگوی دموکراسی غرب را در این کشور پیاده کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: به هیچ وجه این دو ایده در یک ظرف نمی‌گنجد و به همین دلیل است که ما برخی موارد شاهد اعتراض به نتایج انتخابات و اعتراض به رعایت نشدن اصول اخلاقی هستیم.

نوروزی با اعلام اینکه با افشاگری حزب و گروهی علیه گروه دیگر یا دولتی علیه دولت دیگر کارها پیش نرفته و گره‌ها حل نمی‌شود، افزود: این یک اشتباه تاریخی است که بخواهیم تخلفات گذشته را افشا کنیم و یا بخواهیم کارهای انجام شده را زیر‌سئوال ببریم.

وی ادامه داد: همه باید پایبند قانون باشیم و عملکرد همدیگر را زیر‌سئوال نبریم چرا که در این اوضاع و شرایط که با تحریم و تهدید روبرو هستیم بهتر است وحدت و انسجام داخلی خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم با افشاگری‌های متعدد اخلاق، ارزش‌ها و سرمایه‌های گران‌سنگ گذشته زیر‌سئوال برود.

افزایش تحرکات هاشمی

وی در خصوص تاثیر‌گذاری هاشمی در انتخابات آینده ابراز داشت: هاشمی در انتخابات آینده از هر گروه و نامزدی حمایت کند به یقین در روند توفیق و پیروزی او تاثیر‌گذار خواهد بود و طبیعی است در آستانه انتخابات تحرکات از سوی هاشمی بیشتر باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار امیدواری کرد: احمدی‌نژاد دولت خود را طوری به اتمام برساند که برای این ملت و نظام چالش و هزینه مضاعف تحمیل نکند چرا که هر جلوی نظام ایستادن برای این کشور هزینه‌ای گزاف به دنبال دارد.

نوروزی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شایسته نیست رئیس جمهوری که هشت سال در این کشور حکمرانی کرده بعد از پایان مهلت قانونی‌اش ادعا و مطالبه‌ای از مردم داشته و آنها را بدهکار خود بداند بلکه شایسته است همسو با اهداف نظام و اقتدار نظام اسلامی حرکت کنند.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول