اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم آبان ماه

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در تمام مدارس سبزوار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار از برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در تمام مدارس شهرستان سبزوار خبر داد و گفت: این انتخابات در روز چهارشنبه مورخه 3 آبان در تمام مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در تمام مدارس سبزوار برگزار می‌شود

به گزار ش خبرگزاری فارس از سبزوار، جواد کوره‌پز پیش از ظهر امروز و در نشستی خبری اظهار کرد: با توجه به نظام مردم‌ سالاری دینی در کشور و نیز با توجه به اینکه در کشورمان به طور متوسط در هر سال یک انتخابات برگزار می‌شود لازم است که دانش‌آموزان قبل از اینکه به طور جدی وارد عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی کشور شوند تمرین عملی برای این‌گونه فعالیت‌ها داشته باشند بنابراین شوراهای دانش‌آموزی همه ساله در آبان ماه در مدارس کشور برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به اینکه تمام مراحل این انتخابات از ثبت نام کاندیداها تا شمارش آرا توسط خود دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: این انتخابات در روز چهارشنبه مورخه 3 آبان در تمام مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

رمضان علی حدادنیا کارشناس شوراهای دانش‌آموزی آموزش و پرورش سبزوار نیز در رابطه برگزاری شوراهای دانش آموزی سبزوار  تصریح کرد: این انتخابات به صورت هماهنگ در تمام مدارس شهرستان برگزار می‌شود و تاکنون 43 هزار و 500 برگ تعرفه رأی‌گیری توسط این کارشناسی در سطح مدارس شهرستان توزیع شده است.

کارشناس شوراهای دانش‌آموزی آموزش و پرورش سبزوار یادآور شد: این انتخابات به جز کلاس‌های اول و دوم ابتدایی تمام دانش‌آموزان در سه مقطع تحصیلی برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان از تاریخ 28 مهرماه لغایت 2 آبان ماه فرصت دارند با تبلیغات خود در سطح مدارس هر چه بهتر و بیشتر به سایر دانش‌آموزان معرفی کنند.

حدادنیا با اشاره به اینکه وضعیت تحصیلی متوسط رو به بالا و همچنین اخلاق و قانون‌پذیر بودن کاندیداها از شرایط لازم برای کاندیداتوری است، ادامه داد: این شرایط توسط شورای مدرسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول