اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

تجهیز 90 درصد مدارس به کتابخانه/ ایجاد کتابخانه‌‌های کلاسی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از مجهز بودن 90 درصد مدارس این شهرستان به کتابخانه خبر داد و گفت: ایجاد کتابخانه‌‌های کلاسی در اولویت کاری اداره آموزش و پرورش آبادان قرار دارد.

تجهیز 90 درصد مدارس به کتابخانه/ ایجاد کتابخانه‌‌های کلاسی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حبیب‌الله رمضانی ظهر امروز در جلسه بررسی کتابخانه‌های شهرستان در محل فرمانداری آبادان با اشاره به تعداد کتاب‌ها و کتابخانه‌های آموزشگاه‌های مدارس آبادان اظهار کرد: با همت فرمانداری و سازمان منطقه آزاد اروند، شهرستان آبادان در سرانه کتابخانه به رقم مطلوبی در سال گذشته رسیده و این موضوع در سال جاری نیز به شکل مستمر پیگیری می‌شود.

وی افزود: از 247 آموزشگاه که در شهرستان فعال هستند 82 مدرسه کتابخانه مستقل داشته و 23 مدرسه نیز دارای کتابخانه است که در این راستا ایجاد کتابخانه‌‌های کلاسی در اولویت کاری اداره آموزش و پرورش آبادان قرار دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: 168 مدرسه دارای کتابخانه‌های غیر مستقل بوده که 90 درصد آموزشگاه‌های مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان دارای کتابخانه‌های مستقل و غیر مستقل هستند.

رمضانی با اشاره به تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های مدارس شهرستان گفت: در حال حاضر بیش از 267 هزار و 872 جلد کتاب در کتابخانه‌های مدارس آبادان برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی موجود است.

وی ادامه داد: در جریان هوشمند سازی 300 مدرسه در منطقه اولویت مطرح شده در این بحث تجهیز این مدارس به کتابخانه‌های تخصصی دیجیتال مدنظر مدیران و اعضای این ارگان قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان گفت: انواع کتاب‌هاب فرهنگی، مذهبی، تاریخی، کمک آموزشی، عقیدتی، روانشناسی و اجتماعی در این کتابخانه‌ها برای دانش‌آموزان و اولیا مدرسه تهیه شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول