اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر خبر داد

راه‌اندازی مدارس شاهد در نرماشیر

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: ساخت مدارس شاهد بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به زودی شاهد افتتاح آن هستیم.

راه‌اندازی مدارس شاهد در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت مدارس شاهد در این شهرستان اظهار داشت: باید تلاش کرد تا زمینه تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر به خوبی تأمین شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی مدارس شاهد در نرماشیر زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان در این شهرستان فراهم می‌شود، افزود: راه‌اندازی مدارس استعدادهای خاص، شاهد، نمونه دولتی و ... در شهرستان رقابت تحصیلی سالم را افزایش می‌دهد و موجب بالا رفتن کیفیت در آموزش می‌شود.

سام‌نژاد تصریح کرد: رسیدگی جدی به امور فرزندان شاهد و ایثارگر و تعلیم تربیت آنها وظیفه همگان است و باید آنها بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

عباس حدادیان مدیر آموزش وپرورش شهرستان نرماشیر نیز گفت: در سال جاری برای نخستین بار مدارس شاهد با 20 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در مرکز این شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: کار ساخت مدارس شاهد با اعتباری افزون بر 4 میلیارد و 800 میلیون ریال با همت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در حال انجام است که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به زودی شاهد افتتاح آن هستیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول