اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم آبان ماه برگزار می‌شود

اجرای مانور پدافند غیرعامل در مدارس کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور مانور پدافند غیرعامل هشتم آبان ماه در کلیه مدارس استان کردستان برگزار می‌شود.

اجرای مانور پدافند غیرعامل در مدارس کردستان

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: همزمان با هفته پدافند غیرعامل که از پنجم آبان ماه آغاز و تا یازدهم این ماه ادامه دارد، مانور پدافند غیرعامل در تمامی مدارس استان کردستان برگزار و صبحگاه مدارس به این موضوع اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: این مراسم  روز دوشنبه هشتم آبان که به نام روز پدافند غیرعامل، بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایدار نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، مراسم نمادین مانور پدافند غیرعامل با حضور مسئولان استانی و شهرستان‌ها و مناطق با شرکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در یکی از مدارس سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: محور فعالیت‌های سال جدید پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش، مدیریت بحران در مدرسه تعیین شده که به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در هفته پدافند غیرعامل در مدارس استان برگزار می‌شود.

ساکی اضافه کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل هشت کارگروه کمیته پدافند غیرعامل شامل آموزش و نوآوری، ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی، پژوهش و تحقیق، پرورشی و فرهنگی، آموزش خانواده، بسیج دانش‌آموزی، فناوری و فضای سایبری، اطلاع‌رسانی و تبلیغات تعیین شده است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول