اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی خبر داد

صدور اخطار به 13 هزار و 180 واحد صنفی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 13 هزار و 180 واحد صنفی متخلف اخطار دریافت کردند تا مظاهر علنی فساد و فرهنگ بیگانه را از صنوف خود جمع‌آوری کنند.

صدور اخطار به 13 هزار و 180 واحد صنفی در آذربایجان‌غربی

خیبر تیبا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: علاوه بر اخطارها، تعداد 15 هزار و 490 واحد صنفی تذکر دریافت کردند تا نسبت به پاکسازی مظاهر فرهنگ بیگانه اهتمام کرده و از لوازم مغایر با عرف و مصداق فساد استفاده نکنند تا فرهنگ‌ کشورمان لطمه نبیند.

وی تصریح کرد: برای اینکه به شکل مطلوب از فرهنگ بومی و داخلی کشورمان حراست کنیم باید همه نهادهای اجرایی به یاری پلیس بشتابند از طرف دیگر اصناف نیز در این ارتباط می‌توانند نقش بی‌بدیلی ایفا کنند و با عرضه کردن لوازم و پوشاک مناسب مردم را به سمت و سوی مناسب سوق دهند.

تیبا به دستگیری 269 نفر نیز اشاره کرد و بیان داشت: این افراد در زمینه مبارزه با قاچاق تجهیزات گیرنده‌های ماهواره‌ای، سیگار، البسه نامناسب، تهیه و توزیع سی‌دی غیرمجاز و .. دستگیر شده‌اند به طوری که برای رسیدگی بیشتر و تکمیل پرونده به مراجع قضایی انتقال یافته‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی به پلمپ 2 هزار و 377 واحد صنفی اشاره کرد و افزود: از این تعداد 2 هزار و 78 واحد در راستای ساماندهی صنوف فاقد پروانه، 57 واحد در ارتباط با اجرای دستور مقام قضایی، 242 واحد نیز برابر مقررات نیروی انتظامی دستگیر شده‌اند زیرا این واحدها در مبحث مظاهر علنی فساد فعالیت و دخالت داشتند.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: حراست از فرهنگ هر کشوری به میزان حراست از تمامیت ارضی و جغرافیایی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین می‌طلبد در این ارتباط همه تجهیزات، پرسنل و ... در دستگاه‌های مختلف بسیج شوند و فعالیت کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول