اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالدران تاکید کرد

لزوم مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمنان

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالدران گفت: باید مقابل تهدیدهای فرهنگی دشمنان نظام ایستادگی کرد تا به اهداف شوم خود نرسند.

لزوم مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمنان

صفر یوسف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان دین مبین اسلام و مخالفان انقلاب اسلامی ایران برای گمراه‌کردن جوانان کشور ما به انواع حربه و ترفند متوسل شده‌اند بنابراین لازم است مقابل تهاجم‌های فرهنگی دشمن هم واکنش مناسبی نشان دهیم.

وی بر لزوم ازدواج به‌هنگام جوانان تاکید کرد و گفت: تشکیل خانواده، جوانان را مقابل آسیب‌های مختلف اجتماعی مصون کرده و آنها را در مسیر یک زندگی سالم و صحیح قرار داده و نقشه‌های دشمنان را بی‌ثمر می‌کند از‌ این‌رو باید در راستای بسترسازی و زمینه‌سازی در این زمینه گام برداشته شود.

امام جمعه چالدران در ادامه عمل به توصیه‌های ائمه معصوم(ع) را تنها راه نجات جوانان هر مرز و بوم دانست و بیان داشت: باید فرمان‌ها و وصایای ائمه معصوم به ویژه امام علی(ع) را نسل جدید در زندگی و کار خود همواره مورد توجه قرار دهند تا یک زندگی سرشار از معنویت و موفقیت برای خود رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه در کشورمان برای تربیت دینی تلاش می‌‌‌شود اضافه کرد: با وجودی که مسائل مختلف مانند مشکلات اقتصادی، تورم و ... مردم را دست به گریبان کرده است ولی این معضل‌ها از دلبستگی مردم به نظام نمی‌کاهد چرا که برای اجرای بهتر دستورات دینی تلاش می‌شود.

وی با اظهار به اینکه نباید اجازه دهیم بعضی بی‌تدبیری‌ها مردم را آزار دهد اظهار داشت: ملت ایران تا پای جان برای تحقق‌یافتن آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و از آزمون‌های مختلف تاریخی سرافراز بیرون آمده‌اند لیکن می‌طلبد برای بهبود وضعیت و رفع مشکلات آنها تلاش شود.

امام جمعه چالدران با اشاره به اینکه ملت ایران همواره با دسیسه‌‌چینی دشمنان دست و پنجه نرم کرده‌اند اظهار داشت: دشمنان و معاندان برای تسلیم و عقب‌نشینی کشورمان به انواع سیاست‌ورزی‌ها‌ اعم از تهاجم نظامی، تهدید فرهنگی و ...

روی آورده‌اند ولی ملت ما همیشه مقابل آنها می‌ایستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول