اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز همدان خبر داد

ارسال 484 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان نیز از ارسال 484 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در همدان خبر داد.

ارسال 484 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن کرمی‌نور ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبری طی طریق می‌کند، افزود: رهبری بر بیان رمز و راز نماز از طریق زبان هنر تأکید دارند چراکه با زبان هنر هر کس به قدر خود از آن برخوردار می‌شود.

وی هنرمندان را نقش‌آفرین جشنواره نماز عنوان کرد و گفت: سال گذشته نخستین دوره جشنواره نماز برگزار شد و امسال که برای دومین بار برگزار می‌شود، با اقبال عمومی مواجه شده است و آثار زیادی به دبیرخانه ارسال شده است.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان از تشکیل پنج کمیته برای جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز خبر داد و گفت: کمیته‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات با محوریت صدا و سیما، کمیته پشتیبانی با محوریت اوقاف، کمیته امنیت و انتظامی با محوریت فرمانداری همدان، کمتیه داوری با محوریت حوزه هنری و کمیته نظارت و ارزیابی با محوریت دفتر نماینده ولی فقیه در استان برنامه‌های جشنواره را دنبال می‌کنند.

وی از ارسال 484 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: در بخش پویانمایی 20 اثر، خاطره‌نویسی 123 اثر، فیلمنامه 98 اثر، داستان کوتاه 177 اثر، فیلم کوتاه 85 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

کرمی‌نور اذعان کرد: جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز 17 و 18 آبان ماه در همدان برگزار می‌شود که اختتامیه این جشنواره در تالار معلم برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره از همه استان‌ها آثار ارسالی داشتیم به نحوی که همه استان‌ها در این جشنواره حضور دارند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان در پایان سخنانش اذعان داشت: طراحی پوستر و بروشور انجام شده است و به همه استان‌ها ارسال شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول