اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه شنبه 2 آبان ماه

یادواره شهدای ورزشکار مسجدسلیمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ورزشکاران مسجدسلیمان از برگزاری یادواره 48 شهید ورزشکار این شهرستان خبر داد.

یادواره شهدای ورزشکار مسجدسلیمان برگزار می‌شود

ساسان زکی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: این یادواره به منظور ارج نهادن به دلاور مردی شهدای ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان فردا ساعت 15 تا 17 در سالن نفت واقع در باشگاه مرکزی برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های برگزاری این یادواره اظهار داشت: در یادواره شهدای ورزشکار حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق امینی امام جمعه محترم شهرستان سخنرانی خواهد کرد. همچنین در این یادواره کربلایی هادی محمدصالح از مداحان اهل بیت (ع) شهرستان در وصف شهدا مداحی و مرثیه سرایی می‌کند و کلیپی از شهدا نیز پخش خواهد شد.

زکی پور در ادامه به برنامه‌های جانبی یادواره 48 شهید ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان پرداخت و گفت: تیم‌های ورزش زورخانه‌ای، کاراته، تکواندو و کیوکوشین در این روز به اجرای برنامه‌های نمایشی می‌پردازند.

مسئول بسیج ورزشکاران مسجدسلیمان اضافه کرد: بر پایی نمایشگاه عکس شهدا در حاشیه برگزاری یادواره ورزشکار شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا توسط بسیج ورزشکاران مسجدسلیمان انجام می‌شود.

زکی پور شهید بهنام محمدی راد را یکی از شهدای ورزشکار مسجدسلیمان معرفی کرد و اظهار داشت: این شهید 13 ساله نخستین شهید نوجوان دفاع مقدس است که پس از خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی در 28 مهرماه سال 1359 در شهر خرمشهر قهرمان شربت شهادت را نوشید.

وی ادامه داد: سردار شهید بهنام محمدی راد از شهدای ورزشکاری است که در رشته کشتی فعالیت می‌کرد.

این مقام مسئول در ادامه به معرفی چند تن دیگر از شهدای ورزشکار مسجدسلیمان پرداخت و خاطر نشان کرد: شهید سید شاپور سیدی از مربیان فوتبال شهرستان است که در سال 1384 در بمبگذاری منافقین در شهرستان اهواز به فیض عظیم شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با حضور پرشور مردم در گلزار شهدای چهاربیشه آرام گرفت.

مسئول بسیج ورزشکاران مسجدسلیمان اضافه کرد: شهید اسفندیار صالح پور، شهید غلامرضا صالحی، شهید مهران صالح پور از شهدای فوتبالیست ما هستند و شهید محمدرضا آذر هم از داوران فوتبال منطقه است که در دوران دفاع مقدس شربت شهادت نوشیدند.

وی ادامه داد: شهید دانش نیز یکی دیگر از شهدای ورزشکار مسجدسلیمان است که در رشته وزنه‌برداری مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول