اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

ورزش راور نیاز به حمایت مسئولان دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: تعداد 20 هیئت‌ ورزشی در این شهرستان فعال است و امیدواریم حمایت بیش از پیش مسئولان استان در زمینه ورزش شهرستان را شاهد باشیم.

ورزش راور نیاز به حمایت مسئولان دارد

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور با اشاره به توصیه‌های اسلام در انجام ورزش و نقش ورزش در سلامت جامعه اظهار داشت: اهمیت ترویج فرهنگ ورزش و ضرورت توجه به این امر در دین مبین اسلام بسیار بالا است.

وی افزود: به صورت ویژه به ورزش سفارش شده و شخص رسول گرامی اسلام (ص) والدین را به آموزش ورزش به فرزندان توصیه کردند، لذا مسئولان باید علاوه بر تقویت ورزش شهرستان فرصت سرمایه‌گذاری در این راستا را نیز فراهم آورند تا شاهد شکوفا شدن استعدادهای نهفته جوانان در زمینه ورزش باشیم.

شریفی با اشاره به توجه ویژه دولت در ساخت اماکن ورزشی در کشور و تجلیل از قهرمان و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی طی چند سال گذشته، خدمات دولت در بخش ورزش شهرستان در راستای ایجاد و توسعه فضاهای ورزش طی سال‌های اخیر را قابل توجه بیان کرد.

فرماندار راور ابراز داشت: در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب نیز بارها در مناسبت‌های مختلف و در میادین متعدد قهرمانی ورزشکاران و مدال‌آوران جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی را مورد تفقد و تشویق ویژه قرار داده‌اند و با ارسال پیام تبریک و ملاقات حضوری به ورزشکاران روحیه داده‌اند تا آنان با قوت و توان بیشتر در میدان رقابت حضور پیدا کنند.

شریفی تصریح کرد: به دنبال برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهرستان راور در 21 مهر ماه جاری که با همت و تلاش مسئولان برگزار شد، جای دارد از دستگاه‌های استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: در این همایش ضمن به تصویر کشیدن حضور با شکوه و پر شور مردم این شهرستان از شبکه سوم سیما فرصتی فراهم آمد تا علاوه بر معرفی شهرستان، گوشه‌ای از ظرفیت‌های موجود آن در بخش‌های گوناگون از جمله فرش، صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و ... مطرح شود.

رئیس شورای ورزش شهرستان راور با ابراز خرسندی از کسب مدال و رتبه‌های استانی و کشوری توسط ورزشکاران راوری تعداد هیئت‌های ورزشی شهرستان را 20 هیئت مطرح و خواستار مساعدت و حمایت بیش از پیش مسئولان استان در زمینه ورزش شهرستان شد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول