اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

سرانه ورزشی گلستان بالاتر از میانگین کشوری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: سرانه ورزشی برای هر شهروند گلستانی بالاتر از میانگین این سرانه در کشور است.

سرانه ورزشی گلستان بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در نشستی با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه گلستان به لحاظ وجود استعدادهای ورزشی از استانهای برتر کشور است و حضور گسترده ورزشکاران گلستانی در تیم‎های ملی گواه این مدعا است اظهار داشت: تلاش همه مسئولان تراز اول استان و در رأس آنها استاندار ورزش‎دوست بر این اصل استوار است که ضمن فراهم‎سازی زیرساخت‎ها در حوزه تربیت بدنی، امکاناتی را برای شکوفا کردن استعدادهای بالقوه ورزشی استان فراهم کنیم تا در ورزش قهرمانی، بتوانیم همانند گذشته  ورزشکاران شایسته‎ای را به تیم‎های ملی تحویل دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه و در دولت احمدی‎نژاد اقدامات ارزنده‎ای در سطح کشور و استان، از لحاظ ایجاد زیرساخت‎ها و توسعه اماکن ورزشی صورت گرفته که به طور مثال افزایش سرانه ورزشی برای هر شهروند گلستانی از 2/0 مترمربع قبل از دولت نهم، به بیش از 7/0 مترمربع در سال جاری رسیده که بالاتر از میانگین این سرانه در کشور است.

جمشیدی یادآور شد: در حوزه تیمداری به ویژه در رشته‎های پرطرفداری همچون والیبال، بسکتبال و فوتبال که هزینه‎های بیشتری نسبت به سایر رشته‎های ورزشی دارند، تمام سعی‎مان را می‎کنیم تا از طریق جذب اسپانسر و اعطای تسهیلات بتوانیم بخشی از مشکلات مالی این تیم‎ها را مرتفع سازیم.

وی با تأکید بر اهمیت ورزش در زندگی انسان اظهار داشت: سلامت جسم که همواره در احادیث و روایات به آن تأکید شده از ضروریات یک انسان مسلمان است زیرا انسانی که جسمش را سالم و از آلودگی‎ها دور نگاه دارد دارای اعتقادات و معنویات سالم خواهد بود.

معاون استاندار گلستان تصریح کرد: انسان باید جسم سالم و ورزشکار و آماده به کار داشته باشد تا فرمان عقل و روح خود را اجرایی کند، پس انسانی که خلیفه خداوند بر روی زمین است باید هر دو بعد جسم و روح خود را پرورش دهد تا به کمال دست یابد.

وی با بیان اینکه امروز قدرت ورزشکاری در معادلات سیاسی و امنیتی هم نقش‎آفرین است خاطر نشان کرد: اگر می‎خواهیم جامعه‎ای داشته باشیم که در مقابل عربده‎کشی‎های آمریکا، صهیونیستها و زیاده‌خواهان ایستادگی کند باید جوانان ورزشکاری تربیت کنیم که جسم و عقل سالم داشته و از آن در راه دفاع از اسلام و مقابله با تفکر استکباری غرب بهره بگیرند.

جمشیدی تأکید کرد: تربیت جوان مسلمان ارزشگرا و ورزشکار باعث خواهد شد تا جوانان از بسیاری از ناهنجاری‎ها و آسیب‎ها به ویژه اعتیاد و موادمخدر که سوغات امپریالیسم برای نابودی آنهاست در امان بمانند و به انحرافات این چنینی کشیده نشوند.

وی در پایان گفت: امروز رسالت شما کارکنان و مدیران زحمتکش در عرصه ورزش و جوانان به دلیل ادغام این دو سازمان بیشتر از قبل است زیرا مأموریت شما در این حوزه تنها یک کار دنیایی نیست بلکه یک کار اخروی بسیار ارزشمند و با اهمیت بوده و نزد خداوند متعال مأجور است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول