اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان

برنامه‌های هفته ورزش و تربیت‌بدنی چالوس تشریح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس برنامه‌های هفته ورزش و تربیت بدنی این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته ورزش و تربیت‌بدنی چالوس تشریح شد

سید نورالدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: برنامه‌های متنوع و بسیار خوبی را در هفته ورزش و تربیت بدنی در سطح شهرستان چالوس تدارک دیدیم که در طول هفته آنها را برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: پیاده‌روی خانوادگی و روستایی با همکاری شورای اسلامی و دهیاری تازه‌آباد و همکاری هیئت ورزش بومی و محلی این شهرستان در تاریخ 28 مهرماه از روستای نجارکلای چالوس و برعکس برگزار می‌شود و در پایان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

حسینی ادامه داد: مسابقه شطرنج غرب مازندران نیز به صورت نیمه سریع فیشر 2 در 25 و در پنج دور به روش سوئیسی در سالن هیئت شطرنج چالوس برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس تصریح کرد: در بخش دیگری از برنامه‌های هفته ورزش و تربیت‌بدنی برگزاری والیبال روستایی بین تیم‌های روستاهای نجارکلا، گیل‌کلا، عباس‌کلا و کلاچای گنجانده شده که مطمئنا مسابقات جذاب و زیبایی را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاهی از فعالیت‌های فنی و مهندسی و دستاوردهای ورزش شهرستان چالوس در سال 90 و شش ماهه اول سال 91 جنب اداره ورزش و جوانان چالوس برپا می‌شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقه دوچرخه سواری سوپر لیگ کشوری در چالوس و پرداخت و بیان داشت: مرحله سوم مسابقات سوپر لیگ دوچرخه سواری باشگاه‌های ایران در رشته کراس کانتری و دانهیل مورخ 18 و 19 آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان چالوس و در منطقه اشکاردشت برگزار می‌شود.

حسینی استقبال روز افزون شهروندان چالوسی از ورزش را مطلوب دانست و گفت: امروز تمامی اقشار و گروه‌های سنی و به ویژه نونهالان و نوجوانان علاقمندی خاصی از خود به ورزش نشان می‌دهند و این برای ورزش شهرستان چالوس بسیار مطلوب است و جای خرسندی دارد.

انتهای‌پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول