اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین خبر داد

سرانه فضای ورزشی قصرشیرین 160 سانتی‌متر مربع برای هر شهروند

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت‌: سرانه فضای ورزشی شهرستان قصر شیرین 160 سانتی‌متر مربع برای هر شهروند است که از این نظر جایگاه ویژه‌ای در استان کرمانشاه و کشور داریم.

سرانه فضای ورزشی قصرشیرین 160 سانتی‌متر مربع برای هر شهروند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پروین در جلسه هیئت‌های ورزشی که در فرمانداری قصرشیرین برگزار شد اظهار کرد: هدف از ورزش ساختن توان بدنی در کنار تعالی روحی و معنوی است.

پروین افزود: در نگاه سکولاریسم و غرب قهرمانی درجه اعلی است اما در دین مبین اسلام منش پهلوانی همراه با آموزه‌های دینی برای رسیدن به ارزش‌های والای انسانی است. در شهرستان قصرشیرین دو هزار و 50 نفر ورزشکار در 25 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

پروین خاطرنشان کرد: در سال‌جاری بیش از صد مسابقه ورزشی در شهرستان قصرشیرین برگزار شده و بیش از 45 تیم ورزشی به مسابقات ملی و  بین‌المللی اعزام شده‌اند و همچنین تعداد 31 مدال مختلف کسب کرده‌اند.

فرماندار قصرشیرین گفت‌: سرانه فضای ورزشی شهرستان 160 سانتی‌متر مربع برای هر شهروند است که از این نظر جایگاه ویژه‌ای در استان کرمانشاه و کشور داریم.

وی ادامه داد: در سال‌جاری از محل تملک دارایی‌ها مبلغ هفتصد میلیون ریال اعتبار در راستای تعمیر و تجهیز فضاهای ورزشی اختصاص یافته است.

در این جلسه مشکلات و مسائل ورزشی شهرستان قصرشیرین مورد بررسی قرار گرفت و مسائلی در خصوص تعمیر و مرمت و بهسازی فضاهای ورزشی و همچنین کمک حامیان مالی و خیّران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرانه فضای ورزشی شهرستان 160 سانتی‌متر مربع برای هر شهروند است.

 انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول