اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعای عرفه در 30 مسجد استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در 30 مسجد و مصلای این استان همزمان با روز عرفه خبر داد.

دعای عرفه در 30 مسجد استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام داود چمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دعای روح‌بخش و پر فیض عرفه رأس ساعت 14:30 روز نهم ذی‌حجه همزمان با سراسر کشور در 30 مسجد و مصلای این استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت محافل دینی و مذهبی و جایگاه معنویت در رشد و تعالی و تکامل فرد و جامعه یکی از مراسم‌ بسیار خوب مذهبی که بعد از انقلاب اسلامی رونق خاصی در کشور پیدا کرد، دعای نورانی عرفه است که در روز عرفه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی نیز این مراسم در مساجد و مصلی‌های شهرها و روستاهای استان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم به عمل آمده و امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم و به ویژه جوانان در این مراسم باشیم.

چمانی گفت: در مصلای اراک مراسم دعای عرفه رأس ساعت 14:30 دقیقه با نوای گرم و دلنشین حجت‌الاسلام محمدحسین صابری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم سال به سال از رونق بیشتری برخوردار است تاکید کرد: بدون شک امسال با توجه به هجمه‌های دشمنان اسلام این مراسم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین از برپایی نماز باشکوه عید قربان در روز جمعه خبر داد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول